اعضای باند سارقان حرفه ای که با ایجاد تصادف ساختگی اموال مالکان خودروها را به سرقت می بردند، با تلاش ماموران پلیس مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این استان در منطقه ماهدشت کرج دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۲۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱ 19 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت: در پی دریافت چندین فقره پرونده سرقت در سطح شهر کرج با شیوه ایجاد تصادف ساختگی، با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به آن در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

طی بررسی شیوه و شگرد سارقان محرز شد که متهمان در گروه های ۲ و ۳ نفره با یک دستگاه موتورسیکلت و با ایجاد تصادف ساختگی، راننده را به بیرون از خودرو کشانده و با توسل به زور اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، وجه نقد و طلای آن ها می کردند.

در تحقیقات مختلف پلیس یکی از اعضای باند سرقت، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد که در بازجویی ها به ۳۱ فقره سرقت با همدستی ۲ نفر دیگر اعتراف کرد.

وی گفت: سارق در اعترافات خود اذعان داشت که پس از سرقت گوشی های تلفن همراه، آن ها را را اوراق کرده و قطعات گوشی ها را به فروش می رساندند. ۲ نفر از همدستان متهم در منطقه ماهدشت کرج شناسایی و دریک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان این که مشارکت مردم با پلیس نقش به سزایی در کاهش جرایم به ویژه سرقت دارد گفت: سارقان به ۳۱ فقره سرقت اعتراف کرده و ارزش اموال مسروقه یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار