مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: حضور رای اولی ها انتخابات را پرشور می کنند و از شرکت ۸۵ هزار دانش آموز رای اولی در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۲۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 18 February 2020

مشارکت در تعیین سرنوشت جامعه با شور و اشتیاق رای اولی‌ها

به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دانش آموزان دوم اسفند ماه با حضور در شعبه های اخذ رای تا در فرآیند سرنوشت سیاسی جامعه ایفای نقش می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با شروع تبلیغات رسمی نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ، شور و نشاط خاصی در بین دانش آموزان این استان دیده می شود. در شرایط کنونی که دشمنان به دنبال کم رنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات هستند لازم است نسل نو همگام با سایر اقشار مردمی با حضوری پرشورخط قرمز روی اهداف ضد اسلامی و انقلابی دشمنان بکشند.

قاسمی تصریح کرد: به منظورآگاهی بخشی به دانش آموزان که رای اولی های استان را در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را تشکیل می دهند، نشست های روشنگری با محوریت انتخابات برگزار می شود.

وی اضافه کرد: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است زیرا همه ما باید با مشارکت در عرصه های ملی و انقلابی نسبت به امام و شهدا ادای دین کنیم و به سرنوشت کشور اهمیت دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد: با حضور حداکثری و حماسی مردم شاهد یک انتخابات پرشور و رقابتی در سطح این استان خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار