ایسنا/کرمانشاه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کرمانشاه با اجرای پویش "عدالت و پیشرفت" مطالبات دانشجویان استان را به گوش کاندیداهای مجلس شورای اسلامی می‌رساند.
کد خبر: ۸۲۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 17 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمد حجتی مسئول کانون جهاد علمی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه ، با بیان اینکه ساختن مجلس در تراز انقلاب یکی از ملزومات رسیدن به تمدن نوین اسلامی است، اظهار کرد: در این راستا بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمانشاه به منظور شناسایی نمایندگان اصلح در استان، اجرای پویش عدالت و پیشرفت را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته برای 69 کاندیدای مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمانشاه دعوت نامه‌هایی ارسال کرده‌ایم تا با حضور در دانشگاه به سوالات و مطالبات دانشجویان پاسخ دهند.

مسئول کانون جهاد علمی بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: تاکنون از میان این تعداد کاندیدا تنها چند نفر از کاندیداها به این دعوت پاسخ داده‌ و پذیرفته‌اند تا با حضور در دانشگاه پاسخگوی سوالات دانشجویان باشند.

وی اعلام کرد: هرچند برخی از کاندیداهای مطرح این دوره از انتخابات برای آمدن به دانشگاه اعلام آمادگی نکرده‌اند، اما طبق برنامه بسیج دانشجویان دانشگاه‌ها به ستاد آنها خواهند رفت و مطالبات دانشجویان استان را به گوش این کاندیداها می‌رساند.

حجتی تصریح کرد: عمده سوالات و مطالبات دانشجویان در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است و از کاندیداها می‌خواهیم رویکردهای خود را درباره اشتغال، محلات حاشیه نشین، مناطق آزاد، شفافیت آراء نمایندگان، امنیت ملی، اصلاح سیستم مالیاتی، فضای مجازی و... اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: امید داریم در این پویش پس از آنکه کاندیداها برنامه‌های خود را برای دانشجویان تبیین کردند، در انتخاب افراد اصلح و شایسته برای نمایندگی استان در بهارستان کمک کرده باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار