رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از آمادگی پلیس راهور برای پوشش ترافیکی ایام انتخابات مجلس در شهرهای مختلف کرمانشاه خبر داد و گفت: همکاران ما با هرگونه سد معبر مقابل ستادهای انتخاباتی نامزدها که باعث سدمعبر و کندی تردد برای دیگر خودروها و مردم شود، برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۸۲۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 16 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: پلیس راهور استان با اتخاذ تدابیر ویژه در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور فعال در شهرها وبخش های تابعه استان دارد.

وی افزود: در راستای تردد سهل و آسان شهروندان، پلیس راهور با هرگونه سد معبر خودروها و توقف های غیر مجاز در حوالی ستادهای انتخاباتی ویا شعب اخذ رای و یا تقاطع ها و میادین که عرصه عبور و مرور را بر مردم سخت می کند برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور استان در ادامه بیان داشت: درج و یا الصاق هرگونه نوشته و یا پیام و پوستری بر روی قسمتهای از خودرو که محدودیت دید برای راننده ایجاد می کند ممنوع است، از این رو از رانندگان می خواهیم با توجه به تهدیدات معابر شهری از نظر تصادف خصوصا با عابران پیاده توجه لازم به جلو را داشته باشند.

وی همچنین ازکاندیداهای نمایندگی مجلس خواستند از دایر کردن ستاد انتخاباتی در میادین و تقاطع ها و نقاطی که از طرف فرمانداری ها ممنوع اعلام شده پرهیز کنند.

سرهنگ شیری ادامه داد: پلیس راهور در روز انتخابات نیز همپا با سایر بخش های انتظامی استان در تامین امنیت ترافیکی شعب اخذ رای و حضور باشکوه مردم در انتخابات تلاش خواهد کرد.

وی در پایان از رانندگان خواست همکاری لازم با کارکنان پلیس راهور را در راستای برقراری نظم در عبور و مرور و همچنین ایمنی ترددها در زمان تبلیغات کاندیداها و روز اخذ رای را داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار