استاندار کرمانشاه گفت: دولت تدبیر و امید یازده هزار میلیارد ریال در حوزه گازرسانی در استان سرمایه گذاری کرده است.
کد خبر: ۸۲۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 16 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،هوشنگ بازوند، در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به چهار روستای دهستان قزوینه کنگاور با بیان اینکه توجه به مناطق محروم از یادگارهای بسیار ارزشمند حضرت امام(ره) است، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی و ایجاد آسایش و رفاه برای مردم روستایی مورد تأکید و توجه مقام معظم رهبری نیز قرار دارد.

وی با اعلام اینکه از سال 1392 تاکنون دولت یازده هزار میلیارد ریال در حوزه گازرسانی در استان کرمانشاه سرمایه گذاری کرده، افزود: تا سال ١٣٩٢ فقط به ٢٠٩ روستای استان گازرسانی شده بود که در دهه مبارک فجر امسال این تعداد به ١٣٣٢ روستا رسید که نشان از توجه ویژه دولت به استان است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون عملیات گازرسانی به ۶۷۰ روستای استان باپیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۹۵ درصد در حال اجرا است، گفت: سال ١٣٩٩ عملیات گازرسانی به کلیه روستاهای سطح استان با پوشش ١٠٠ درصدی به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه در دهه فجر امسال طرح گازرسانی به ۱۱۲ روستا افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۲۵ روستا نیز آغاز شد، گفت: هم اکنون ساکنان بیش از 1300 روستا و ۲۸ شهر استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی در پایان مشارکت و همکاری مردم را در انجام پروژه های عمرانی خواستار شد و گفت: همراهی مردم سبب تسهیل و تسریع در انجام پروژه های عمرانی مناطق روستایی و آبادانی بیشتر می شود.

طرح گازرسانی به چهار روستای دهستان قزوینه با اعتباری بالغ بر ٢٠ میلیارد ریال انجام و امکان دسترسی ١٢٠ خانوار به شبکه گاز را فراهم کرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار