کد خبر: ۸۲۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷ 13 February 2020

 ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اشاره به قطعی برق تعداد زیادی از مشترکان گیلان ناشی از ریزش برف سنگین در این استان اعلام کرد برای پایداری شبکه و رفع خاموشی ها پنج اکیپ عملیاتی همراه با تجهیزات به این استان اعزام شد.

بارش شدید برف که از شامگاه یکشنبه هفته جاری  در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شده بود و تا عصر سه شنبه ادامه داشت باعث قطعی آب و برق بیشتر مشترکان و نیز انسداد راههای اصلی و فرعی حوزه روستایی و شهری شهرستان های مختلف این استان شمالی شد و در پی آن مشکلات فراوانی را برای مردم این استان ایجاد کرد. 

کیوان فرح زاد روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که دست کم ۲۰ نفر در قالب ۵ اکیپ  عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودروی کمک دار و تجهیزات کامل عصر چهارشنبه هفته جاری به استان گیلان اعزام شدند.

بنابرآمار منابع رسمی تاکنون  ۲۵۰ اکیپ عملیاتی شرکت های خطوط توزیع و انتقال برق از استان های مختلف کشور  برای پایداری شبکه و رفع خاموشی ها به استان گیلان اعزام شده اند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ابراز امیدواری کرد که با اعزام این نیروها به استان گیلان به زودی مشکل قطعی برق و خاموشی ها در این استان برطرف شود .

مدیر عامل شرکت توانیر  شب گذشته در گزارشی اعلام کرد که برق ۱۷۰ هزار مشترک از مجموع ۲۵۰ هزار مشترک استان گیلان وصل شده است و بقیه نیز تا پایان امروز در این استان وصل شود.    

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار