به منظور افتتاح چند طرح عمرانی و اقتصادی و هم‌اندیشی با مسئولان و فعالان اقتصادی استان؛
رئیس دفتر رئیس جمهور به منظور افتتاح تعدادی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی و هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی استان آذربایجان شرقی، صبح امروز وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد و در بدو ورود، مورد استقبال استاندار آذربایجان شرقی و مقامات استان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۲۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱ 13 February 2020
به گزارش تابناک تبریز؛ محمود واعظی هنگام ورود به تبریز، در جمع خبرنگاران گفت: از طرف رئیس‌جمهور و هیأت دولت، خدمت مردم عزیز و فهیم آذربایجان شرقی رسیدیم تا از حضور فعال آنها در همه صحنه‌ها تشکر و قدردانی کنم.
 
وی افزود: مردم تبریز در هوای سرد و برفی 22 بهمن، به صورت باشکوه و پرشور در راهپیمایی حضور پیدا کردند که این حضر و اعلام وفاداری این مردم به انقلاب، برای رسانه‌ها و افکار عمومی دنیا جالب توجه بود.
 
بیشتر بخوانید:
خط انتقال اتیلن غرب و مخزن چهارم ذخیره نفتا در مجتمع پتروشیمی تبریز به بهره‌برداری رسید
رئیس دفتر رئیس‌ جمهور با اشاره به دو سفر استانی رئیس ‌جمهور به آذربایجان شرقی در اردیبهشت 94 و 97، بیان کرد: در سفر امروز روند اجرای تعهدات و پروژه‌های مصوب سفرهای استانی بررسی خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در سفر اول، 946 میلیارد تومان اعتبار برای استان تخصیص داده شد که در آن دوره زمانی، یک هزار و981 میلیارد تومان یعنی بیشتر از دو برابر اعتبار مصوب پرداخت‌ شده و این نشان‌دهنده اهتمام دولت نسبت به آذربایجان شرقی و توانایی‌های استان بود.
 
واعظی اضافه کرد: در سفر استانی دوم نیز یک هزار و 245 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تاکنون حدود 907 میلیارد تومان پرداخت‌شده و مابقی نیز پرداخت خواهد شد و این موضوع عملاً نشان‌دهنده پیشبرد خوب پروژه‌ها است.
 
وی درخصوص برنامه‌های سفر خود به تبریز هم گفت: در طول این سفر جلسه‌ای با فعالان و مسئولان اقتصادی استان خواهیم داشت که در این جلسه نقاط قوت و ضعف و مشکلات موجود بررسی و برای پیش برد اهداف توسعه استان هم‌فکری خواهد شد.
 
رئیس دفتر رئیس‌ جمهور تأکید کرد: استان آذربایجان شرقی یکی از استان‌های پیشرو در همه بخش‌ها بوده و امیدواریم این سفر یک گام رو به جلو در توسعه و پیشرفت این استان باشد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :