امام جمعه کرج با اشاره به اینکه باید مدیران بومی برای استان تصمیم گیری کنند و اینگونه نباشد که برخی جریانات سیاسی به دنبال آوردن داوطلب غیر بومی برای البرز باشند،گفت:پدرخوانده‌ها دست از سر البرز بردارند.
کد خبر: ۸۲۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷ 08 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه دوم نمازجمعه این هفته کرج با تسلیت شهادت حضرت ام البنین (ع) اظهار داشت: حضرت ام البنین نماد بارز بصیرت و صبر بود و ایشان در زمان عمرشان تلاش  زیادی کردند جلوی تحریف و انحراف  واقعه کربلا و قیام عاشورا را بگیرد.

وی افزود: فرزندان حضرت عباس ابن علی(ع) هم مانند حضرت ام البنین بصیر بودند و دارای فضائل اخلاقی و اجتماعی زیادی بودند.

خطیب نماز جمعه این هفته کرج با اشاره به  لزوم توجه به تلاش‌ها و زحمات مادران شهدا و  تکریم از  این مادران، بیان کرد: بانوان و مادران شهدا در کنار مردانشان ماندند تا آن‌ها بتوانند حماسه ساز شوند،وظیفه ما این است که این خانواده‌ها را تکریم کرده و تا دیر نشده باید به دیدار آنها رفته و از محضر ـنها استفاده کرده و از آنها نور بگیریم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه سبک زندگی مادران شهدا باید برای به کارگیری در زندگی نسل‌های آینده به کار گرفته شود،ادامه داد: این شیوه باید مورد توجه و اهتمام نسل جدید قرار گرفته و به آن شیوه عمل شود تا در دامن این مادران فرزندانی با اخلاق، متدین و انقلابی تربیت شود.

وی با بیان اینکه مادران و همسران شهدا برای جامعه الگو هستند،گفت: شهدایی مانند شهید سلیمانی و شهید حججی تربیت شده به دست مادران ایثارگر و فداکاری هستند که می توانند الگوی بسیار مناسب برای دیگر افراد باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه دشمن با گسترش فرهنگ غربی  به دنبال کمرنگ کردن نقش مادران در تربیت فرزندان است،ادامه داد: نباید اینگونه باشد که مادران از ابتدای فرزند آوری به جای تربیت فرزند در مشاغلی به کار گرفته شوند که نتوانند تربیت فرزندان خود را انجام داده و فرزند به مهد کودک و به افرادی که هیچ شناختی ار روش و الگوی تربیتی آنها وجود ندارد سپرده شود.

امام جمعه کرج با بیان اینکه  خانوادهای ایرانی باید  موضوع فرزند آوری  را جدی بگیرند،تصریح کرد: فرزند آوری در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد، موضوع ازدواج و قوانین مربوط به آن باید تسهیلگر فرزند آوری باشد، جمعیت یکی از شاخصه‌های قدرت کشور است و منویات رهبری معظم انقلاب باید در زمینه فرزند آوری مورد توجه همه قرار گیرد.

وی با اشاره سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و لزوم شرکت باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، اظهار داشت: همه باید برای برگزار سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز  با بیان اینکه کنگره آمریکا در سال 95 با حضور مامور بخش  عملیات ویژه لایحه ای 7 بندی برای مقابله و مهار ایران به کنگره آورد که این پروژه در راستای همان پروژه نفوذ تلقی می‌شود،گفت: استفاده از ظرفیت رسانه ای صدای آمریکا،کمک گرفتن از سعودی‌ها برای ضربه زدن به ایران،تشویق خروج نخبگان از ایران، جاسوس‌گیری از بین افراد ایرانی،فراز مغزها و فشار به ایران به بهانه‌های مختلف از جمله حقوق بشر و اختلاف افکنی و تشدید ایران هراسی در بین کشورهای منطقه از جمله این بندها بود.

خطیب نمازجمعه کرج با بیان اینکه  راه اندازی موج جنگ اطلاعاتی  در دستور کار دیگر آمریکا قرار دارد،ادامه داد: بزرگنمایی موضوعاتی مانندحقوق زنان و  تلاش برای ایجاد افزایش تنش‌ها و ایجاد بحران‌های اجتماعی  در دستور کار آمریکا قرار دارد و در این راه تلاش می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه انقلاب ایران انقلابی بر اساس رای و نظر مردم است که مردم از آن حمایت میکنند،عنوان کرد: هر اقدامی از سوی هر فرد یا  نهاد مستقل که سبب تضعیف حمایت مردم از نظام اسلامی شود در راستای کمک به دشمن بوده و این موضوع مردود است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان باید در همه زمینه‌ها قوی عمل کرد تا طمع دشمن نسبت به نظام اسلامی کم شود ،ادامه داد: به فضل الهی حضور مردم در پای صندوق‌های رای تو دهنی محکمی به دشمنان می‌زند.

حسینی‌همدانی با بیان اینکه یکی از امتیازات نظام اسلامی نسبت به سایر انقلاب‌ها شروع مردمی و تداوم راه انقلاب با حضور مردم است،تصریح کرد: برای رسیدن به مجلس تراز انقلابی هم مردم نقش اساسی خود را به خوبی ایفا میکنند.

خطیب نماز جمعه این هفته کر ج با بیان اینکه وظیفه دینی همه مردم است که در این انتخابات شرکت کنند،گفت: همه به نقش مجلس در ساماندهی امور کشور واقف هستند و در گام دوم انقلاب مجلسی در تراز انقلاب باید شکل بگیرد.

امام جمعه کرج با بیان اینکه شورای نگهبان کف صلاحیت‌ها را می‌سنجد، تصریح کرد: در استان البرز فضای خوبی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی برقرار است و گروه‌های سیاسی در حال فعالیت انتخاباتی هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه در مدتی که در استان البرز حضور داشتم سعی کردم در مقابل فساد باایستم و با آن مقابله کنم،متذکر شد: ما اصولی داریم که بر اساس آن اصول با امام خمینی (ره) و با رهبری معظم انقلاب دست بیعت داده ایم و از آن اصول کوتاه نمی آییم.

وی با بیان اینکه استان ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و مسیر باید به سمتی برود که استان در جایگاه اصلی خود قرار گیرد،ادامه داد: در مورد داوطلبان مجلس شورای اسلامی و حمایت از  گزینهای از هیچ کسی نام نبرده ام و هرکسی که مواردی به بنده نسبت بدهد این موضوع خلاف واقع است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه  برای برگزاری انتخابات باشکوه جوانان  باید وارد عرصه شوند و در استان باید از جوانان متدین، انقلابی، پاکدست و ساده زیست حمایت شود،گفت: جای سوال دارد که علی رغم همه ظرفیت‌ها و توانایی‌های جوانان و داوطلبان انتخابات  مجلس در استان البرز برخی جریانات سیاسی به دنبال آوردن داوطلب و گزینه غیر بومی برای استان البرز هستند.

وی با اعتراض به این تصمیم  برخی جریانات سیاسی، گفت: ظرفیت‌های مدیریتی استان البرز  باید برای این استان تصمیم بگیرند،پدرخوانده‌ها باید دست از سر استان البرز بردارند تا استان به ظرفیت‌های خود متکی باشد.

وی با بیان اینکه بدانید در مقابل هر رای در پیشگاه خدا مسئول هستید،گفت: از آرمان‌های انقلاب کوتاه نیایید و  باید قابلیت و شایستگی افراد را دید و بر آن اساس به داوطلبان رای داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار