حمیدرضا فتاح در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اداره پست استان کرمانشاه گفت: هشت میلیون و ۹۷۰ هزار و ۱۳۸ عدد تعداد ترافیک محصولات وارده و صادره از استان در طی ۱۰ ماه گذشته بوده است.
کد خبر: ۸۲۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 08 February 2020

حمیدرضافتاح گفتگو خبرنگار تابناک کرمانشاهبا اشاره به تعداد مرسولات صادره و وارده در طی ۱۰ ماه گذشته اظهار داشت: مجموع ترافیک صادره و وارده در مدت یادشده هشت میلیون و ۹۷۰ هزار و ۱۳۸ طی دهدماه گذشته بوده که تعداد ترافیک محصولات وارده کمی بیشتر از صادره است.

ویدر ادامه با اشاره به اجرای پروژهGNAF و به هنگام سازی اطلاعات کد پستی ۱۰ رقمی خاطرنشان کرد: GNAF مخفف Geocoded national address file یا طرح نشانی استاندارد مکانی ملی است که در اجرای منویات مقام معظم رهبری و به عنوان برنامه ملی سالم سازی اقتصاد، افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها در ستاد اقتصاد مقاومتی پیشنهاد و به تصویب رسید.

فتاح در ادامه افزود: با توجه به نقش کلیدی شرکت ملی پست در تولید و نگهداری نشانی و کدهای پستی در دبیرخانه کمیته راهبری جی نف زیر نظر این شرکت تشکیل شده است. لازم به ذکر است که جی نف شاخص معتبری از نشانی های مکان مرجع است که هریک از نشانی ها را با دقت بالا اعتبارسنجی کرده است.

مدیر کل اداره پست استان تصریح کرد: جی نف شامل جزئیاتی همچون محله، نام معبر، شماره پلاک و مختصات جغرافیایی منحصر به فردملک(طول و عرض جغرافیایی) است که برمبنای کدپستی ده رقمی ایجاد می شود. لازم به ذکر است که تعداد رکورد به هنگام سازی اطلاعات کدپستی ده رقمی شهری در اسلام آبادغرب و سنقر و کلیائی ۶۹ هزار و ۹۰۲ و در کرمانشاه ۵ هزار و ۲۰۰ است.

وی در پایان با اشاره به تعداد ژئوکد شهری (تعیین مختصات و طول و عرض جغرافیایی) در اسلام آبادغرب و سنقروکلیائی با مقدار ۳۷ هزار و ۹۷۹ مکان افزود: تعداد روستاهای اجرای طرح به هنگام سازی اطلاعات کدپستی ده رقمی روستایی در کرمانشاه، هرسین، اسلام آبادغرب و سنقر با رکورد ۱۹۲ هزار و ۳۳۷ عدد به ثبت رسیده است.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار