حمیدرضا فتاح در گفتگو با تابناک:
مدیر کل اداره پست استان کرمانشاه از مورد توجه قرارگرفتن کسب و کارهای نوپای استارتاپی در صنعت پست برای ارائه خدمات کامل تر در غالب پلتفرم الکترونیکی به مشتریان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳ 05 February 2020

حمیدرضا فتاح در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با اشاره به آغاز اجرایی شدن طرح تحول دیجیتال و سکوی تجارت الکترونیک (ستاپ) عنوان کرد: بخش خصوصی به ویژه کسب و کارهای نوپا استارتاپی به عنوان بازوی محرک صنعت پست مورد توجه قرار گرفته و این بخش با استفاده از امکانات، زیرساخت ها و اطلاعات موجود در پست به ارائه خدمات الکترونیکی و لجستیکی می‌پردازد.

وی در ادامه تصریح کرد:در این طرح نیاز به تعریف یک سرویس خاص برای یک مشتری خاص نیست و پایه و مبنای آک بر اساس ایجاد فضای پلتفرمی بوده که تمام نیازهای مشتریان به صورت استاندارد در آن دیده می‌شود. همچنین در این پلتفرم گستره وسیعی در انتخاب سرویس قرار خواهد گرفت.

مدیرکل پست استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برنامه راهبردی پست با هدف ایجاد و فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم برای فعالیت مشارکتی با سایر کسب و کار های استارتاپی بوده تا زنجیره ارزش آفرینی پست کامل تر و ارائه خدمات لجستیکی با تجارت الکترونیکی ارتقا یابد.

 فتاح در پایان افزود: در طرح ستاپ ۱۱ پروژه با هدف افزایش زمینه همکاری متقابل با بخش خصوصی فراهم گردیده که به صورت اختصار شامل موارد بازاریابی، نظارت کمی و کیفی، مدیریت جریان نقدی و محاسبه قیمت تمام شده پست، طراحی مدل کسب و کار، توسعه منابع انسانی و روابط تجاری و برون سازمانی و نیز توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات و پروژه جی نف است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار