نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی زنان روستایی و عشایری کرمانشاه با رونمایی از پنج محصول گواهی شده و سالم آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۸۲۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 04 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل ازایسنا،کوروش مهرابی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، امروز(15 بهمن) در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ، با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه محصولات کشاورزی زنان روستایی و عشایری با ۱۵ غرفه، گفت: این نمایشگاه که به مناسبت دهه مبارک فجر در محل سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه دایر شده، تا ۱۷ بهمن آماده بازدید عموم مردم خواهد بود.

مهرابی افزود: در این نمایشگاه انواع محصولات تولیدی زنان روستایی از جمله انواع ترشیجات، رب انار، زعفران، زیتون و فرآورده‌های لبنی روستایی عرضه می شود.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سپس با اشاره به رونمایی از پنج محصول گواهی شده و سالم تولیدی زنان روستایی در این نمایشگاه، ابراز امیدواری کرد: برپایی این نمایشگاه زمینه ساز سمت و سو گرفتن کشاورزی استان به سمت تولید محصولات سالم شود.

مهرابی ادامه داد: با برپایی نمایشگاه های اینچنینی به دنبال نهادینه کردن مصرف محصولات سالم هستیم.

 

نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نیز در حاشیه برپایی این نمایشگاه با اشاره به رونمایی از پنج محصول گواهی شده و سالم تولیدی زنان روستایی در این نمایشگاه، گفت: این محصولات شامل سیب درختی، آلبالو، انار، آفتابگردان و زیتون است.

وی ادامه داد: برای سال آینده در برنامه داریم تا برای ۱۰ محصول دیگر مجوز محصول گواهی شده و سالم بگیریم.

فروغ السادات بنی هاشم مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی نیز در حاشیه برپایی این نمایشگاه با بیان اینکه امسال 40 محصول تولیدی زنان روستایی و عشایر کشور مجوز محصول گواهی شده و سالم گرفتند، گفت: استان کرمانشاه با اخذ مجوز محصول گواهی شده و سالم برای پنج محصول جزو استانهای پیشتاز در این زمینه است.

وی ادامه داد: برای سال آینده در استان کرمانشاه به هر میزان که متقاضی کار کردن در این حوزه باشد، بدون هیچ محدودیتی مجوز اعطا خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار