معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در ایام الله دهه فجر ۴۱۵ پروژه بخش خصوصی و دولتی در شهرستان‌های مختلف استان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۱۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 01 February 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ علی درویش پور اظهار کرد: امسال نیز طبق روال سال‌های گذشته شاهد اجرای برنامه ها و افتتاح طرح‌های متعدد در ایام الله دهه فجر در شهرستان‌های مختلف استان هستیم.

وی ادامه داد: سفر استاندار و هیات همراه برای افتتاح پروژه‌های شهرستانی از سه شنبه  ۱۵ بهمن با سفر به ساوجبلاغ آغاز می شود.

وی توضیح داد:چهارشنبه ۱۶ بهمن برای سفر به اشتهارد، پنج شنبه ۱۷ بهمن برای سفر به کرج برنامه ریزی شده و شنبه  ۱۹ بهمن شاهد حضور استاندار در نظرآباد خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه ۲۰ بهمن نیز استاندار در شهرستان طالقان حضور پیدا می کند، تاکید کرد: غبارروبی از مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری محافل انس با قرآن، حضور در جمع مردم شهرستان های مختلف برای شنیدن مشکلات و ... بخشی از برنامه‌های این ایام است.

درویش پور اضافه کرد: در دهه فجر امسال ۴۱۵ پروژه دولتی خصوصی ( ۱۰۵ دولتی و ۱۱۰ پروژه بخش خصوصی) در البرز با ارزش ۳۱۹۷ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار