کد خبر: ۸۱۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ 31 January 2020

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی به سمت تهران خبر داد و گفت: جاده چالوس تا تخلیه بار ترافیک و عادی شدن وضعیت تردد یک‌طرفه خواهد بود.

گسترش‌نیوز: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهارکرد: درحال‌حاضر تراکم تردد هموطنانی را که به سفرهای بین‌شهری رفته بودند شاهدیم.

وی تصریح کرد: درحال‌حاضر ترافیک در شمال به جنوب محور هراز از آمل به سمت پارک جنگلی، نارنجستان، تونل تکاور، آب‌اسک، پلور و پیست آبعلی سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ترافیک در شمال به جنوب محور کرج - چالوس در محدوده مرزن‌آباد و دزدبن، شمال به جنوب فیروزکوه، شمال به جنوب رشت به قزوین در محدود رودبار را سنگین ارزیابی کرد.

سرهنگ رحمانی، ترافیک در آزادراه‌های قزوین - کرج و کرج - تهران را نیز سنگین دانست و گفت: ترافیک در اتوبان قم - تهران پرحجم است.

به گفته وی با توجه به وضعیت ترافیکی سنگین محور چالوس از سمت مرزن‌آباد به سمت تهران یک طرفه شده و تا تخلیه بار ترافیک و عادی شدن جریان ترافیک این محدودیت یک طرفه شدن ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با تأکید بر این مطلب که مداخلات جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 

منبع: افکارنیوز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار