محدودیت ترافیکی با هدف روان سازی عبور و مرور خودرو‌ها امروز جمعه ۱۱ بهمن در جاده‌های کندوان ، هراز و سوادکوه اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 31 January 2020

 رئیس پلس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز جمعه تا ساعت ۲۳ بامداد همان روز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می‌شود.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ امروز تا تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود، افزود: طی این مدت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت و موتورسیکلت در محور کرج – چالوس ممنوع است.

او در خصوص محدودیت‌های تردد در محور هراز، گفت: تردد خودرو‌ها در محور هراز از ساعت ۱۳ امروزجمعه ۱۱ بهمن ماه از رودهن به سمت شمال ممنوع و از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد شنبه ۱۲ بهمن از آب اسک به تهران یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلس راه مازندران افزود: آمد و شد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ صبح تا ۲۴ امروز و هم چنین از ساعت ۶ تا ۱۲ روز شنبه ۱۲ بهمن ماه در محور هراز ممنوع است.

او گفت:تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۱۱ بهمن ماه از مسیر شمال به جنوب محور سوادکوه ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار