مدیر آب و فاضلاب کرج:
مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرج گفت: حصارک بالا، شاهین ویلا، باغستان‌، رجایی شهر و دولت آباد از مناطقی است که به واسطه برخی شرایط از جمله جمعیت زیاد در اولویت اتصال به شبکه فاضلاب شهری هستند.
کد خبر: ۸۱۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 26 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ شهرام حافظ با اشاره به اجرای طرح اتصال فاضلاب مناطق مختلف کرج به شبکه فاضلاب شهری اظهار کرد: این طرح در مناطق مختلف شهر بین ۳۵ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: اگر اجرای این طرح با همین روند ادامه داشته باشد، بین سه تا چهار سال آینده تمام کرج به شبکه فاضلاب شهری متصل و این پرونده برای همیشه بسته می‌شود.

وی با اشاره به اولویت بندی برای اتصال مناطق کرج به شبکه فاضلاب شهری اظهار کرد: حصارک بالا، شاهین ویلا، باغستان‌، رجایی شهر و دولت آباد از مناطقی است که به واسطه برخی شرایط از جمله جمعیت زیاد در اولویت اتصال به شبکه فاضلاب شهری هستند.

این مسئول توضیح داد: متاسفانه در منطقه باغستان برخی شهروندان فاضلاب منازل مسکونی خود را در طول سال‌های قبل به قنات متصل کرده‌اند که این امر مشکلاتی را ایجاد کرده به همین دلیل ضرورت دارد این منطقه هر چه سریع‌تر به شبکه فاضلاب شهری متصل شود.

حافظ در ادامه در پاسخ به گلایه شهروندان مبنی بر طولانی شدن برخی از پروژه‌های آبفا اظهار کرد: اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب به زیرساخت‌های ویژه‌ای نیاز دارد به همین دلیل گاه شاهد طولانی شدن برخی پروژه‌های این حوزه هستیم که در این خصوص از شهروندان می‌خواهیم مثل همیشه صبر داشته باشند و همکاری لازم را با مجریان طرح‌ها صورت دهند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرج گفت: البته برای تمامی پروژه‌های آبفا برنامه زمان بندی تعریف می شود که کمتر پیش می آید که پیمانکاری پروژه را بیش از زمان مشخص شده به اتمام برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار