مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز گفت: مجمع مشورتی زنان کرج متشکل از ۹۵ نفر از ۲۶ قشر در استان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۱۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 26 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ فرماندار کرج در مجمع مشورتی بانوان شهرستان کرج ضمن تقدیر از نگاه مدیرانه استاندار البرز در شکستن نگاه جنسیتی در مناصب مدیریتی ، مجمع مشورتی زنان را زمینه ساز مشارکت بیشتر زنان در امورات اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی استان دانست.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری البرز در این مراسم پس از قرائت پیام استاندار البرز، مجمع مشورتی بانوان البرز را فرصتی نظام مند برای بهره مندی از ظرفیت زنان فرهیخته توسط شورای اداری شهرستان اعلام کرد.

وی ابراز امیدواری کرد بانوان عضو مجمع با خود باوری و رعایت الزامات کار تشکیلاتی تجربه موفقی از مشارکت زنان استان به یادگار گذاشته و زمینه ساز اعتماد بیشتر جامعه به توانمندی زنان گردند.
مریم اسماعیلی فرد افزایش تاثیرگذاری ذی نفعان را در فرایند سیاستگذاری ضامن مسئله یابی صحیح و اتخاذ راه حل مناسب و مورد اجماع و اجرایی دانست و وعده داد در هفته گرامیداشت مقام زن مجمع مشورتی زنان استان البرز متشکل از منتخبین مجامع مشورتی شهرستانهای شش گانه افتتاح شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار