مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: تبعیت از فرموده های رهبری وظیفه عموم است اما خواص باید به منویات رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشند در حالی که برخی دولتمردان به فضای مجازی توجهی منفی و در راستای اهداف خود دارند.
کد خبر: ۸۱۷۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 26 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: ولایت پذیری به معنای پذیرش سخنان رهبری و ولایت مداری به معنای تفکر در جهتی است که رهبر معظم انقلاب مد نظر دارند، اگر فاصله تفکر ما با آنچه رهبری در نظر دارند زیاد باشد مطمئنا در ولایت مداری با مشکل مواجه هستیم.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اینکه باید به گونه ای فکر کنیم که منظومه فکری رهبر معظم انقلاب بوده و این همان ولایت مداری است، افزود: متاسفانه امروز در بین افرادی که در ولایت پذیری ادعا دارند با آنچه انجام می دهند اختلافات فاحشی وجود دارد زیرا رهبر معظم انقلاب در بیانات متعددی اهمیت فضای مجازی را متذکر شدند اما مسئولین اگر چه صراحتا اعلام می کنند فضای مجازی اهمیت دارد اما اقدامی نمی کنند.

وی اظهار داشت: در امور نظامی دیده بان افق دید خاصی دارد و عقبه اقدامات دشمن را مشاهده می کند تا به افراد داخلی اعلام کند که چه اقدامی انجام دهند و هر چه دیدبان و نیروهای عمل کننده با یکدیگر هماهنگ باشند کار موفق خواهد بود اما متاسفانه شاهدیم دیدبان بیدار ملت مختصاتی را ارائه می دهند که نه تنها عمل کننده ها گوش نمی دهند بلکه گاها عکس آن عمل می کنند.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: در فضای مجازی بیشترین آسیب در بخشی است که نیروهای عمل کننده بر خلاف سخنان دیده بان عمل می کنند، البته امیدواریم عمدی نباشد و خوشحال می شویم اگر از روی نفهمی باشد چرا که اگر از روی فهم باشد به معنای نفاق و دشمنی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اهمیت فضای مجازی به گونه ای است که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر من رهبر نبودم در این عرصه کار می کردم، گفت: امروز میدان جنگ در فضای مجازی است و اگر بتوانیم گردان ها سازماندهی کنیم دیگر امپراطوری رسانه ای نمی تواند به صورت هماهنگ به جنگ با پوستر حاج قاسم سلیمانی برود، البته این جبهه یک فضای واقعی است و نباید آن را مجازی تلقی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز افزود: تبعیت از فرموده های رهبری وظیفه عموم است اما خواص باید به منویات رهبر معظم انقلاب توجه داشته باشند، برخی دولتمردان به فضای مجازی توجهی منفی و در راستای اهداف خود دارند، ما در داشتن دشمن داخلی تردید نداریم و در قالب نفوذ امروز تصمیم ساز شده است.

وی اظهار داشت: برخی از مسئولین در حوزه ضعف های فضای مجازی حتی شجاعت ندارد به اشتباهش اعتراف کند، ما توقع نداریم مسئولینی که اشتباه تصمیم می گیرند خودکشی کرده یا استعفا بدهند اما توقع داریم همانند یک مسلمان از مردم عذرخواهی کنند نه اینکه به آنها بخندند، همانند اقدام شجاعانه ای که سردار حاجی زاده انجام داد.

حجت الاسلام یوسفی در خاتمه در اظهار نظری درباره رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج تصریح کرد: پیش از این اعلام می کردیم دشمن روی نوجوان و جوانان کار می کند اما امروز می بینیم دشمن روی ذهن کودکان کار می کند، دشمن برای کودکانی که حتی پیش از سنین مدرسه هستند برنامه ریزی کرده است تا سناریوهای خود را به سمتی ببرد که کودکان حتی با اعتقادات خود بجنگند و تولید محتوای داخلی می تواند راهگشای این گونه آسیب ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار