شهردار کرج گفت که اعلام ورود موج جدید بارش ها از سوی اداره کل هواشناسی استان البرز، تمام بخش های خدماتی و امدادی شهرداری کرج را به حالت آماده باش درآورده است.
کد خبر: ۸۱۶۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 22 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ طبق پیش بینی هواشناسی البرز سامانه بارشی در این استان فعال می شود که بارش ها بیشتر به صورت برف خواهد بود که این وضعیت ۲ روز ادامه دارد.

علی اصغر کمالی زاده در نشست خبری  اظهار داشت:‌ شهرداری کرج تلاش می کند تا روزهای برفی پیش رو، ایام بسیار خوب و لذتبخشی برای شهروندان این کلانشهر باشد.

وی ادامه داد: عزم و اراده ما ایجاد آمادگی شایسته برای مقابله با همه بحران ها، به ویژه برف و باران است که رسیدگی به شرایط شهر در چنین مواردی، بیش از دیگر ارگان ها، متوجه شهرداری است.

این مسوول با اشاره به اینکه طی نشست هایی که با معاونان و مدیران مناطق در این خصوص برگزار شده،‌ گفت: در حوزه‌های معاونت و مدیران مناطق را دور هم جمع کردیم تا همچون بارش‌های پیشین، با بروز کمترین مشکل و آسیبی،از این مرحله عبور کنیم.

طبق گزارش ارائه شده، شهرداری کرج برای مقابله آبگرفتگی معابر و بسته شدن خیابان ها  در آمادگی کامل به سر می برد که  با برگزاری نشست های متعدد میزان تجهیزات و نیز حجم ماسه و نمک ذخیره شده در هر منطقه مورد بررسی قرار گرفت .

کمالی‌زاده  از شهروندان  خواست در زمان برف روبی خودروها را به مکان های مناسب انتقال دهند تا تیم های خدماتی بتوانند به راحتی برف روبی کنند.

کلانشهر کرج حدود ۱۹ میلیون متر معابر اصلی و فرعی دارد.

شهرداری کرج دارای ۱۰ منطقه شهری است که جمعیتی حدود یک میلیون ۸۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار