رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان البرز با اعلام منع استفاده از ابزار و امکانات دولتی در فعالیت های انتخاباتی، گفت: با فعال شدن هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تمامی فعالیت های کاندیداها به دقت رصد شده و با هرگونه تخلف احتمالی از سوی آنان برخورد قانونی صورت می گیرد.
کد خبر: ۸۱۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 22 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ جهانگیر شاهمرادی با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس قانون انتخابات استفاده از وسایل و سایر امکانات ادارات، شرکتهای دولتی و شهرداریها و .... برای هر یک از نامزدهای انتخاباتی تخلف محسوب می شود.

وی افزود: بر این اساس فعالیت تبلیغاتی از سوی کارمندان دستگاه های اجرایی نیز در ساعات اداری بر خلاف قانون انتخابات خواهد بود.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان همچنین خطاب به کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رعایت موازین و قوانین انتخاباتی به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشکوه کمک می کند، خاطر نشان کرد: در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین میان دوره مجلس خبرگان رهبری انتظار می رود از انجام هرگونه تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.

شاهمرادی تصریح کرد: با فعال شدن هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تمامی فعالیت های کاندیداها به دقت رصد شده و با هرگونه تخلف احتمالی از سوی آنان برخورد قانونی صورت می گیرد.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: این هیئت به منظور حصول اطمینان از صحت و حسن جریان انتخابات در تمام مراحل آن در چارچوب اصل حاکمیت قانون و با هدف صیانت از حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان آماده دریافت گزارشات مربوط به وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی با همکاری شهروندان خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار