رییس ستاد انتخابات استان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: تمامی امکانات دستگاه های اجرایی استان در اختیار انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد بود
کد خبر: ۸۱۶۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ 21 January 2020
نتیجه تصویری برای اکرمی اراک
بهروز اکرمی امروز سه شنبه در هفتمین جلسه شورای اداری استان مرکزی در سال ۹۸ که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، با ارائه گزارشی از تایید صلاحیت نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط هیات نظارت بیان کرد: در استان مرکزی ۴۱.۴ درصد از نامزد‌ها تایید صلاحیت شده اند.
وی افزود: در حوزه اراک، خنداب و کمیجان ۳۸.۵ درصد، در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه ۴۳ درصد، در حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان ۴۹ درصد، در شازند ۳۸ درصد، محلات و دلیجان ۴۰ درصد و در حوزه انتخابیه خمین نیز ۳۸ درصد نامزد‌ها تایید صلاحیت شدند.

وی با اشاره به روزشمار انتخابات افزود: اعلام قطعی و نهایی اسامی کاندیدا‌های حاضر در رقابت انتخابات مجلس ۲۲ بهمن ماه انجام خواهد شد و نامزد‌ها از ۲۴ تا ۳۰ بهمن فرصت تبلیغات دارند و در نهایت، دوم اسفندماه انتخابات برگزار خواهد شد.

اکرمی گفت: ریز اطلاعات خودروها، امکانات و نیرو‌های انسانی در تمامی دستگاه‌ها و شهرستان‌ها در اختیار است، پس برای روز انتخابات باید همه امکانات بسیج شود و در اختیار ستاد انتخابات قرار گیرد. کل کشور مسئولیت برگزاری انتخابات را دارند و باید همکاری بی شائبه‌ای را در این راستا با ستاد شاهد باشیم.

وی به دهه فجر اشاره کرد و با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دهه فجری متفاوت و خلاقانه نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم، تصریح کرد: در سیستم اجرایی دو نهاد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند و آن بنیاد شهید و نهاد‌های حمایتی است، باید افتخار باشد که یک مدیر در طول دوران خدمت خود به خانواده‌های شهدا رسیدگی می‌کند و بازدید دارد.

معاون استاندار اضافه کرد: در حال حاضر ۲۰ هزار یتیم در استان مرکزی شناسایی شده است و در مقابل، ۳۲ هزار کارمند در استان مشغول به کار هستند که اگر هر کارمند یک یتیم را تحت سرپرستی بگیرد علاوه بر آثار معنوی آن قطعا یتیم بدون حامی در استان نخواهیم داشت و امید است تا پایان سال این برنامه انجام و ایتام تحت حمایت کارمندان استان قرار گیرند.

اکرمی با بیان اینکه حضور مدیران کل در جلساتی که با حضور استاندار یا معاونان وی برگزار می‌شود، طبق قانون الزامی است، گفت: این جلسات کاملا اداری و سازمانی است و باید تصمیم گیرنده نهایی یک اداره کل (مدیرکل) در این جلسات حاضر باشد. براساس لیستی که تهیه شده است مدیران چند دستگاه انگشت شمار در اغلب جلسات شرکت نمی‌کنند. مدیری که این وظیفه ابتدایی خود را انجام نمی‌دهد مسلما در حوزه استحفاظی خود در مدیریت با مشکل مواجه خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار