نوبخت:
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با افتتاح قطعه یک آزادراه تهران ـ شمال از نظر ارزیابی قیمتی فعلی ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری به نتیجه می‌رسد و در حد یک میلیارد دلار پروژه در این شرایط سخت تحریمی آماده بهره برداری داریم.
کد خبر: ۸۱۶۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 21 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدباقر نوبخت در بازدید از قطعه یک آزادراه تهران شمال اظهار کرد: با زحمات بنیاد مستضعفان، وزارت راه و شرکت‌های ایرانی برای انجام این کار اعلام آمادگی کرده بودند و در این پروژه مشارکت داشتند توانستیم به رغم همه محدودیت دشمنان ایجاد کرده بودند توانستیم این قطعه را در این ماه یا در روز‌های دهه فجر و یا پس از آن افتتاح کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: این قطعه ۳۲ کیلومتر غیر از ۳ کلیومتری که محل اتصال این آزادراه به جاده کرج به چالوس است موجب می‌شود یک تا یک و نیم ساعت مسیر زمانی رسیدن به چالوس را کوتاه‌تر کند و با ۲ تا ۲.۵ ساعت به چالوس رسید.

وی افزود: با افتتاح این پروژه از نظر ارزیابی قیمتی فعلی ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری به نتیجه می‌رسد و در حد یک میلیارد دلار پروژه در این شرایط سخت تحریمی آماده بهره برداری داریم با توان شرکت‌های ایرانی انجام شد

نوبخت با بیان اینکه این قطعه عبور و مرور را بسیار آسان می‌کند که باید قطعات دیگر را آماده کنیم، بیان کرد: قطعه ۴ که مسیر چالوس به مرزن آباد است در حال بهره برداری است و قطعه ۲ که یک قطعه ۲۲ کیلومتری است همزمان با بهره برداری قطعه یک، بخش بزرگ آن برای اینکه تسهیل در ایاب و ذهاب صورت بگیرد تا اوایل سال آینده یا سال ۱۴۰۰ با یک ارزیابی ۲ هزار میلیارد تومانی آن را آماده می‌کنیم.

فتاح رئیس بنیاد مستضعفان نیز درباره قطعه ۲ اظهار کرد: همزمان با قطعه یک، قطعه ۲ از سال گذشته فعال شده و ۳۱ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار