فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: پلیس فتا در این شهرستان موفق به دستگیری کلاهبردارانی شد که با شگرد خاص مردم را طعمه خود قرار می دادند و حساب آنان را تخلیه می‌کردند.
کد خبر: ۸۱۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 18 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از دستگیری کلاهبردارانی که با شگرد خاص مردم را طعمه خود قرار می دادند و حساب آنان را تخلیه می کردند خبر داد و گفت: تخلیه اینترنتی ده‌ها حساب بانکی با استفاده از نقش مجریان مسابقات رادیو تلویزیونی یکی از شگردهای این کلاهبرداران بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: این افراد با استفاده از شگردهای خاص از جمله ارسال اس ام اس از درگاه های ویژه که شکی برای ارسال شونده ایجاد نکند مبادرت به تخلیه حساب شخص از طریق دریافت رمز پویا نیز می کردند.

فضلی علیشاه بیان کرد: این افراد با بیان اینکه جایزه ای برای شما در نظر گرفته شده و اعلام فرکانس رادیویی و بیان اینکه از مجریان تلویزیون یا رادیو هستند به گونه ای از احساسات مردم سواستفاده و مبادرت به تخلیه حساب آن ها می کردند.

وی گفت: این افراد با بیان اینکه شما امروز در ویژه برنامه ولادت یکی از ائمه به عنوان فرد خوش حساب در پرداخت مبالغ همراه اول برنده شدید و مبلغی به عنوان جایزه به حساب شما واریز می شود، شخص را به باجه خودپرداز هدایت می کردند و وی نیز بخشی از مبلغ سفر به عتبات را دریافت می کرد و سپس اطلاعات حساب خود را بیان کرده و از این طریق مبلغی از حسابش کلاهبرداری می شد.

فضلی علیشاه مطرح کرد: یک زوج هم در اعترافات این کلاهبردار دستگیر شدند که کارشان پولشویی بود به گونه ای که مبالغ کسب شده توسط این شخص به حساب آن ها واریز می شد و در اموال غیر شراکت داشتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: تحقیقات در مورد این باند کلاهبرداری ادامه دارد و با افرادی که از آن ها کلاهبرداری شده در ارتباط هستیم تا شکایت خود را نسبت به این افراد اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار