شهيدان عزيزند، که عزيزترينند، اگر برای ما گراميند، که گراميترينند، گراميداشت آنها به معنای اين است که ما راهشان را ادامه بدهيم.
کد خبر: ۸۱۴۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷ 15 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در حاشیه مراسم شب خاطره ها که به همت هیئت رزمندگان شهرستان برگزار کردید ضمن بیان اینکه در مکتب اسلام خون شهید جریان ساز است و امروز آثار و برکات حادثه عاشورا را هرسال پررنگ‌تر می‌بینیم، تأکید کرد: این مهم از برکات از خون شهدا است و لذا از این بابت است که معتقدیم خون شهید جریان‌سازی می‌کند.
احمدی بابیان اینکه بهترین راه گرامی‌داشت یاد شهدا، تداوم راهشان است، ابراز کرد: انقلاب اسلامی واژگان بسیاری را دوباره برای مسلمانان زنده کرد که یکی از این واژگان مقاومت است لذا باید دانست که امروز جبهه مقاومت در تمام منطقه و جهان پایدار و استوار است.
وی بابیان اینکه مردم شهرستان نظرآباد در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش سازنده‌ای در جبهه و همچنین پشت جبهه، تبلیغات، تدارکات و ... داشتند، ابراز کرد: امروز گرامی داشت یاد خاطره شهدا الزام و رسالت است.
دادستان نظرآباد با اشاره به اینکه باید از شهدا درس گرفت و منش شهدا را در زندگی خود به کار ببریم گفت: شهدا مسیری را رفتن تا کشور امروز امنیت و آرامش داشته باشد و باید این موضوع را در دستور کار خود به عنوان یه شهروند قرار دهیم و با اخلاق و کردار شهدا بیشتر نزدیک شده و سختی های که برای کشور کشیده شده است را مد نظر قرار دهیم و این میراث را برای نسل های آینده زنده نگه داریم.
وی ضمن تاکید این موضوع که شهيدان عزيزند - که عزيزترينند - اگر براي ما گراميند - که گراميترينند - گراميداشت آنها به معناي اين است که ما راهشان را ادامه بدهيم و اهدافشان را دنبال کنيم. دنبال کردن راه آنها يعني بايستي اهداف جمهوري اسلامي و ارزشهاي اسلامي - اين پايه‌هاي مستحکم و اين شاخصهاي نمايان که ميتواند اين ملت را به اوج افتخار دنيوي و اخروي برساند - در نظر داشته باشيم و دنبال کنيم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در پایان افزود :وظيفه‏ى قدردانى از ايثارگران به ويژه خانواده شهيدان، فريضه‏ي عينى‏ و تعيينى‏ و هميشگى است.

برچسب ها: دادستان ، شهدا ، نظرآباد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار