رییس شورای اسلامی شهر کرج ، گسترش طولانی محدوده شهری کرج را مهمترین مشکل این کلانشهر دانست.
کد خبر: ۸۱۴۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ 15 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ اکبر سلیم نژاد در نشست مشترک با مسوولان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز گفت: شهر کرج به صورت طولی رشده کرده  و در سال ۱۳۳۲ به عنوان بافت شهر تاسیس شد،این منطقه بیشتر استراحت گاه خانواده های حاکمان گذشته بوده است.

وی بیان داشت: کرج با اینکه سال ها از تبدیل آن به شهر می گذرد ، اما هنوز مرکزیت آن به تهران متصل است .

سلیم نژاد گفت: ما در کرج مرکزیت شهر نداریم ، اگر نظام مهندسی ،  شهرداری و دیگر ارگان ها خوب عمل می کردند مرکزیت در تهران نبود بلکه در کرج قرار می گرفت.

رییس شورای اسلامی شهر کرج افزود: اکنون بیشترین هزینه ها را به سمت قطار شهری سوق داده ایم و واقعیت این است که این پروژه در کل شهر راه اندازی شود که البته مسافرت های آن بیشتر به سمت تهران است نه مرکز شهر.

وی ادامه داد : توقع این است که مسوولان استان البرز به جای قطار شهری یک وسیله نقلیه را طراحی می کردند که به درد مردم بخورد.ما به دنبال این هستیم در پروژه ها از مشاوران نظام مهندسی البرز استفاده کنیم تا در کاربری ها تخصص داشته باشند و در پروژه های شهرداری به مشاوران دسترسی پیدا کنیم .

سلیم نژاد گفت : مشاورانی که در گذشته برای پروژه ها به کار گرفته شده تعلق خاطر به کرج نداشته اند و  اکنون که برخی پروژه های ساخت گذشته دارای اشکال هستند به سازندگان آنها دسترسی نداریم. تلاش می کنیم که مشاوران نظام مهندسی البرز حضور پررنگ تری در پروژه ها داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار