معاون وزير راه و شهرسازى گفت: به منظور اجراى عمليات سيگنالينگ مترو برای بهره برداری ١٠٠ درصدی از ظرفيت اين طرح عظيم، خدمت رسانی در روزهای پنجشنبه و روزهای تعطیل صورت نمی گیرد.
کد خبر: ۸۱۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ 15 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ طاهرخانى گفت: هر طرحی در ابتداى راه اندازى به صورت آزمايشى به بهره بردارى مى رسد كه پروژه مترو شهرجديد نيز از اين قائده مستثنى نبوده و به حمد الهى در حال بهره بردارى آزمايشى اين پروژه هستيم. به اين معنا كه در اين مرحله پروژه با ظرفيت پايين شروع به كار كرده و با تلاش مهندسان درگير پروژه به ظرفيت ١٠٠ درصدى خواهد رسيد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی شهر های جدید کشور اضافه كرد: این طرح با درنظر گرفتن تمامى موضوعات در ٦ تايم غير پيك در دو مسير گلشهر به شهرجديد و شهرجديد به گلشهر راه اندازى شد و تلاش مى شود به ترتيب ساعات صبح  كه درخواست استفاده بيشترى دارد، نيز خدمات رسانى صورت گيرد.

طاهرخانى ضمن تشكر از صبر و شكيبايى شهروندان شهرجديد هشتگرد در راه اندازی این طرح افزود: این پروژه ملی امن، سریع و مطمئن، افتخارى براى شهرجديد هشتگرد بوده و کمک قابل توجهی به کاهش حجم ترافیک و کاهش مصرف سوخت، آلودگی هوا و مسائل زیست محیطی خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار