جعفر قزوینیان در خصوص آخرین وضعیت پروژه آزاد راه همت، اظهار کرد: لاین شمالی یا مسیر رفت این پروژه از تهران به سمت کرج در بهمن ماه می‌تواند آماده بهره برداری شود.
کد خبر: ۸۱۳۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵ 14 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ وی میزان پیشرفت کار در لاین شمالی از پروژه آزادراه همت را ۹۸ درصد اعلام کرد و گفت: اقداماتی از قبیل روشنایی محور در حال انجام است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها مقرر است در مرحله نخست آزادراه تهران - شمال زیر بار ترافیک برود و در مرحله دوم لاین رفت پروژه آزادراه همت بهره برداری شود تا ترافیک به درستی مدیریت شود و مسافرانی که قصد عبور از آزادراه تهران - شمال را دارند سفری راحت‌تر را تجربه کنند.

قزوینیان دلیل زمان بر شدن افتتاح لاین جنوبی آزادراه همت را ریزش تونل اعلام و ابراز امیدواری کرد با رفع مشکلات موجود لاین جنوبی نیز تا سال افتتاح شود.

وی گفت: عملیات اجرایی در تونل حساسیت‌های خاص خود را دارد. پس از هر نیم متر حفاری لاینینگ انجام می‌شود تا خطر احتمال ریزش مجدد تونل از بین برود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در بخش دیگری در خصوص آسفالت لاین شمالی آزادراه همت نیز گفت: قسمت عمده عملیات آسفالت انجام شده است.

قزوینیان با تاکید بر اینکه در محل اتصال لاین شمالی به جاده چالوس عملیات خاکبرداری انجام شده است، گفت: آسفالت این منطقه نیز تا هفته آینده انجام می‌شود.

وی پیشرفت پروژه همت در لاین شمالی و جنوبی را ۹۲ درصد اعلام کرد و گفت: چند درصد باقی مانده معطوف به عملیات در تونل لاین جنوبی است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در بخش دیگری با اشاره به بازدید از پروژه آزادراه تهران - شمال، گفت: این محور به احتمال قوی تا دهه فجر امسال آماده بهره برداری می‌شود.

قزوینیان تاکید کرد: پیش از افتتاح رسمی آزادراه تهران - شمال، تردد آزمایشی نیز انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار