نائب رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه کرج گفت: آژانس‌داران برای اینکه بتوانند رانندگان خود را نگه دارند ۲۰ درصد سهم خود از هر سفر را نمی‌گیرند و با این اوصاف باید گفت طی دو ماه گذشته این واحدها فقط ضرر داده‌اند.
کد خبر: ۸۱۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ 12 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد رضا نعیما اظهار کرد: بعد از گذشت بیش از دو ماه از گران شدن بنزین، هنوز خبری از سهیمه بنزین رانندگان آژانس‌های مسافربری نیست.

وی ادامه داد: با بنزین لیتری سه هزار تومان و هزینه بالای استهلاک خودرو، کار در آژانس به صرف رانندگان نیست و با این هزینه‌ها  دخل و خرج آنها جور در نمی‌آید.

وی توضیح داد: در حال حاضر بسیاری از رانندگان آژانس‌های مسافربری از ادامه کار انصراف داده‌اند و همین مشکلاتی را برای صاحبان این واحدها ایجاد کرده است.

این مسئول توضیح داد: مدیر برنامه ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مصاحبه‌ای گفته بود بخشی از سهمیه بنزین رانندگان آژانس به صورت اعتباری در ۱۲ دی ماه واریز می‌شود که این اتفاق نیفتاد.

وی اظهار کرد: فکر نمی‌کنم از بین ۲۰۰ هزار راننده آژانس فعال در کشور، هیچ کس تاکنون بنزین سهیمه‌ای مرحله اول خود را گرفته باشد.

نعیما تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰ هزار راننده آژانس در کرج فعالیت دارند که برای امرار معاش با بنزین سه هزار تومانی کار می‌کنند.

وی گفت: اگر همین شرایط ادامه داشته باشد و بنزین سهمیه‌ای تخصیص داده نشود، آینده خوبی برای آژانس‌های مسافری کرج نمی‌توان متصور بود و بسیاری از آنها چاره‌ای جز تعطیلی نخواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار