فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: بر اثر سقوط جرثقیل موجود در تعمیرگاه خودرو بر روی سر یک جوان ۲۰ ساله اسدآبادی، این فرد جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۸۱۳۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۱ 11 January 2020
فرمانده انتظامی اسدآباد گفت: بر اثر سقوط جرثقیل موجود در تعمیرگاه خودرو بر روی سر یک جوان ۲۰ ساله اسدآبادی، این فرد جان خود را از دست داد.

به گزارش ایرنا؛ سرهنگ افشین یاری بیان کرد: پس از دریافت خبری مبنی بر فوت یک جوان ماموران در محل یاد شده حضور یافتند.

وی افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته این جوان در حال تعمیر خودرو بود که جرثقیل بر روی او سقوط کرده و منجر به مرگ این جوان می‌شود.

کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال

رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در جاده همدان - تهران داخل انبار اقدام به نصب و راه اندازی دستگاه استخراج ارز دیجیتال کرده، بررسی این موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: ماموران با حضور کارشناس شرکت برق به محل یاد شده مراجعه کرده و در بازرسی از این انبار ۱۹ دستگاه ارز دیجیتال به ارزش ۳۸۰ میلیون تومان کشف کردند.

وی اضافه کرد: پس از ایمن سازی محل توسط ماموران شرکت برق، متهم به همراه اموال کش شده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز منتقل شده و پرونده‌ای برای او در تعزیرات تشکیل شد.

۱۶۷ میلیارد تومان کالای قاچاق از ابتدای سالجاری تا پایان آبان امسال در همدان کشف شده که نسبت به مدت مشابه ۱۶ درصد رشد داشته است.

همچنین ۷۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در این مدت زمان کشف شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار