معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز در بازدید از مجموعه سه هکتاری محل احداث و نگهداری معتادین ماده ۱۶ در ماهدشت و همچنین انبارهای سازمان اموال تملیکی در شهرستان فردیس اظهار داشت: استان البرز فاقد محل نگهداری معتادین ماده ۱۶ بوده و به همین منظور با حمایت مدیریت عالی استان و تلاش سایر مسئولان ذیربط زمینی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع برای احداث محل نگهداری با کلیه امکانات تملک‌شده است که در حال حاضر دیوارکشی آن انجام شده است. 
کد خبر: ۸۱۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 11 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ نور محمد فردی با تاکید بر ضرورت پیگیری تامین اعتبار بمنظور احداث محل نگهداری معتادین ماده ۱۶، گفت: در شهرستان کرج بیش از ۱۲۰ مرکز ساده داریم که این امر برای ساماندهی و سالم سازی معتادین موثر است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی گفت: خانواده، مدرسه، محیط از عواملی هستند که نقش بسزایی برای سالم سازی جامعه دارند که بدون تردید نقش خانواده بی‌بدیل و بر بقیه عوامل اثر بخش تر است. 

وی افزود: خانواده‌ها باید حمایت لازم را برای رفت و آمد و تردد فرزندان خود داشته باشند و با حساسیت مراقبت نمایند.

معاون استاندار با بیان اینکه هرچند دستگاه‌های ذیربط دولتی مسئولیت  دارند در این خصوص برنامه ریزی آموزشی و نهایتاً برخورد قانونی برای سالم‌سازی محیط داشته باشند ،افزود: امروزه خطری که جوانان  را تهدید می‌کند اعتیاد است و نوک حمله این اعتیاد جوانان هستند که عوامل مختلفی در این امر دخیل است. 

وی افزود: کلیه امکانات فرهنگی تبلیغی حمایتی و قانونی باید هرکدام بر حسب وظیفه خود در این مورد اهتمام لازم را داشته باشند.

وی همچنین در بازدید از انبارهای سازمان اموال تملیکی در شهرستان فردیس گفت: در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید نظارت مستمر بر املاک تملیکی از انبارهای مربوطه سازمان صورت گیرد و در حفظ و نگهداری اموال قاچاق و طبق قانون مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام مقتضی معمول گردد.

وی افزود: سازمان کالا قاچاق ارز وظیفه دارد با برنامه‌ریزی در برخورد با کالای قاچاق اقدام لازم را معمول دارد.

گفتنی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی با همراهی برخی از مدیران ستادی  از مجموعه سه هکتاری محل احداث و نگهداری معتادین ماده ۱۶ در ماهدشت و همچنین انبارهای  سازمان اموال تملیکی در شهرستان فردیس بازدید بعمل آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار