معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان البرز ضمن تشریح اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز گفت: با راه اندازی سامانه انبارها، اصناف به ثبت انبار‌های خود در سامانه انبار‌ها ملزم شدند که این اقدام در جهت پیشگیری از قاچاق کالا صورت گرفت.
کد خبر: ۸۱۳۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 11 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ داراب خانی از راه اندازی سامانه انبار‌ها در این استان خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه، اصناف به ثبت اطلاعات انبار‌های خود در سامانه ملزم شدند که این اقدام در جهت پیشگیری از قاچاق کالا تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی اظهار کرد: برنامه‌های تبلیغاتی با هدف فرهنگ سازی در قالب تیزر، مصاحبه با شهروندان و زیرنویس تلویزیونی با محوریت خرید کالا‌های ایرانی ساخته شد.

وی در ادامه با اشاره به راه اندازی دستگاه ایکس ری در گمرک استان البرز اذعان کرد: این اقدام با پیگیری و تاکید کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و با هدف کاهش قاچاق و تقویت نظارت و اقدامات کنترلی صورت گرفت ونصب آن هم نتایج بسیاری خوبی بر جای گذاشته است که جزئیات آن در آینده در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

داراب خانی ادامه داد: برای پیشگیری از سرقت ها و افزایش توان نظارتی از دوربین‌های مداربسته در مبادی ورودی و خروجی مرکز استان البرز هم استفاده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار