کد خبر: ۸۱۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 08 January 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی متصدی کافی‌نت خبر داد که با سوء استفاده از اعتماد مشتری خود اقدام به برداشت غیر مجاز مبلغی از حساب بانکی وی کرده بود.
سرهنگ روح‌الله شهبازی‌پور، رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه شهروند یاسوجی به اداره پلیس و طرح شکایت مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی توسط فردی ناشناس، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
این مقام انتظامی افزود: با تحقیقات صورت گرفته و گفت‌وگو با شاکی پرونده مشخص شد وی چند روز پیش جهت انجام ثبت‌ نام اینترنتی به کافی‌نت مراجعه کرده است و اطلاعات کارت بانکی‌ خود را جهت انجام تراکنش به متصدی کافی نت داده است؛ اما پس از اخذ مانده حساب متوجه شده مجموعا بیش ۳۰میلیون ریال از حساب بانکی اش برداشت غیرمجار صورت گرفته است.
سرهنگ‌ شهبازی‌پور با بیان اینکه این برداشت غیر مجاز به صورت خرید اینترنتی بوده است، ادامه داد: ماموران این پلیس با بکارگیری اقدامات فنی‌، متهم را شناسایی کردند و طی هماهنگی با مراجع قضایی به اداره پلیس انتقال داده شد.
وی گفت: متهم دستگیر شده به عنوان متصدی در کافی‌نت مشغول به کار بوده است که با مشاهده مدارک مستدل و غیر قابل انکار، به جرم خود اعتراف کرد و در نهایت پرونده  جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارسال شد.
این مقام مسئول با بیان این که این پلیس بر فعالیت کافی نت ها نظارت می کند، گفت: اگر کافی نت ها دستورالعمل های صادرشده توسط اتحادیه را رعایت نکنند آن ها را به مقام قضایی معرفی می کنیم.
رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست: هشدار‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند./پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار