هزاران دانش آموز البرز در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیروهای تروریستی آمریکا در عراق یکصدا فریاد «تشکر سپاه» را در مدارس این استان سردادند.
کد خبر: ۸۱۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ 08 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ امروز مدارس البرز به شکرانه حرکت ولایت مدارانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انجام حملات موشکی ندای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و دانش آموزان و فرهنگیان البرز بار دیگر اعلام کردند راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مشق درس کلاس آنهاست و راه شهدا را تا آخرین قطره خون خود ادامه می دهند.
همه ملت ایران منتظر انتقام سخت از آمریکای تروریست پرور بودند  که این اقدام سپاه برای همه آرامبخش و امیدوار کننده بود.
در این آیین خانواده های معظم شهدا و مدیران مدارس آموزش و پرورش استان البرز از ولایت مداری به عنوان مهمترین ویژگی‌های سردار حاج قاسم  سلیمانی یاد کردند.
در این برنامه از شهید سلیمانی به عنوان یک مدیرجهادی یاد شد چراکه این شهید والامقام از اسلام راستین و تشیع علوی دفاع می‌کرد.
شهید سلیمانی از آرمان‌های ایران حمایت کرد و در حفظ و تقویت محور مقاومت و حفظ صیانت حریم اهل بیت علیهم‌السلام رشادت‌های ارزنده‌ای داشته است.
امروز دانش آموزان درمراسم صبحگاهی، کلاس درس و زنگ های تفریح شاهد اعلام انزجار خود از حرکت تروریستی آمریکا و خوشحالی در حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند.
دانش آموزان و فرهنگیان البرز با توزیع شیرینی و ریختن اشک شوق این اقدام مقتدرانه سپاه قهرمان را جشن گرفتند.
استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز و ۲۵ هزار فرهنگی دارد.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی ده ها موشک زمین به زمین  به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

انفجارها در پایگاه عین الاسد مهیب گزارش شده است.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸  نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار