جمال یوسفی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه ازایجاد اشتغال برای ۱۱۰ نفر در این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۸۱۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 08 January 2020

 

جمال یوسفی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: یکی از دغدغه‌ها و تلاش‌های جهادی بیمه ایران در استان در حوزه اشتغال و با شعار و توصیه مقام معظم رهبری در رابطه با سال رونق تولید بود. رونق تولید تا زمانی که چرخش به حرکت می آید، دچار حادثه و حواشی نمی‌شود و به چرخه خود ادامه می دهد.

وی افزود: صنعت بیمه باید در بحث رونق تولید ورود پیدا کند و نگذارد این چرخه از فعالیت بایستد. در کنار این موضوع، پرداخت های سریع به مردم و توجه به این امر مهم همیشه به عنوان یک تفکر و یک ماموریت بسیار مهم و مقدس در ذهن همکاران ما عینیت پیدا کرده است که چرخه تولید باز نایستد و شرمنده هموطنانمان در استان نشویم.

مدیر کل بیمه ایران، با بیان اینکه که در بخش خصوصی به اسم شبکه فروش ۱۱۰ نفر اشتغال در حوزه بیمه تا به امروز ایجاد شده، گفت: در راستای این امر با اعطای مجوز نمایندگی بیمه عمومی به ۳۰ نفر و همچنین ۸۰ تا ۸۵ نفر به اعطای مجوز نمایندگی عمر دست یافته اند.

یوسفی تاکید کرد: اکنون حدود ۹۰ درصد از این ۱۱۰ نفر شروع به کار و در بازار کار هستند و شخصاً به عنوان خادم شان از اینکه نتیجه تلاش و عملکردشان را برای نهادینه کردن فرهنگ بیمه و اشتغالزایی، می بینم، لذت میبرم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار