تیم بدمینتون بانوان استان قم با قبول سه شکست غیر منتظره در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از صعود به لیگ برتر بازماند.
کد خبر: ۸۱۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 07 January 2020

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که تیم‌های مردان و بانوان هیات بدمینتون قم با صعود به مرحله نهایی رقابت‌های فصل 1398 لیگ برتر باشگاه‌های کشور، علاقمندان به این رشته را امیدوار به داشتن دو نماینده لیگ برتری در فصل 1399 مسابقات کرده بودند اما این اتفاق راجع به تیم بانوان هیات قم رخ نداد.

در شرایطی که مردان بدمینتون باز قم یک هفته زودتر با کسب رتبه دوم و عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور مجوز صعود به لیگ برتر را کسب کردند اما تیم بانوان هیات بدمینتون قم در دور برگشت مرحله نهایی مقابل حریفان خود نتایج ضعیفی کسب کرد.

نماینده قم بعد از سه مسابقه در دور رفت مرحله نهایی، برای انجام بازی‌های دور برگشت راهی شمال غرب ایران شد و در شهر تبریز به مصاف سه حریف خود از استان‌های تهران، فارس و آذربایجان غربی رفت اما در هر سه مسابقه شکست خورد تا ناباورانه فرصت صعود به لیگ برتر را از دست بدهد.

در واقع در دور برگشت مرحله نهایی لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور، قمی‌ها با سه شکست چهارم شدند، در شرایطی که نخستین مسابقه را تیم هیات قم برابر مهر و ماه تهران با نتیجه پنج بر صفر واگذار کرد، در دومین بازی با همین نتیجه مغلوب تیم فراز شیراز شد و در سومین دیدار که عملکرد بهتری داشت با نتیجه نزدیک 3 بر 2 به تیم هیات تبریز باخت.

با پایان رقابت‌های باشگاهی فصل 1398 لیگ‌های دسته اول بدمینتون زنان و مردان ایران، تیم مردان قم به لیگ برتر صعود کرد ولی تیم بانوان هیات بدمینتون قم در لیگ دسته اول ماندگار شد تا در سال 1399 بار دیگر در این سطح از مسابقات باشگاهی برای راهیابی به لیگ برتر به مصاف حریفان خود برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار