رئیس کل دادگستری البرز،در آیین افتتاح همزمان شوراهای حل اختلاف ویژه امور اقتصادی و بازرگانی شهرستان های کرج، نظرآباد، ساوجبلاغ و اشتهارد که در اتاق بازرگانی استان انجام شد گفت: ایجاد این شعب پس از سفر رییس قوه قضاییه به البرز در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۸۱۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ 05 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ فاضلی هریکندی  افزود: بستر رسیدگی به پرونده هایی که در حوزه تولید و فعالیت اقتصادی در مراجع قضایی وجود داشتند مطرح می‌شد، کار اقتصادی با موضوعات مختلف در ارتباط است و اختلافات متعددی را نیز در پی دارد، اما با توجه به ماهیت پرونده‌ها شخص کارفرما بایست در دادگاه حضور پیدا می‌کرد و این رفت و آمدها مطرح بود و در جلسه شورای اداری هم مطرح شد.

او گفت:رئیس قوه قضاییه نظر خاصی بر حوزه اقتصادی دارند و ایشان در جلسه شورای اداری استان که پنجشنبه برگزار شد دستور دادند که دادگستری استان برای ایجاد شورای حل اختلاف تخصصی اقدام کند.

رییس کل دادگستری البرز افزود: مشکلات تولیدکنندگان با واحدهای دولتی مثل مالیات و گمرک نیز بستر خاص خود را می خواهد که ایجاد واحدهایی برای رفع مشکلات آنها نیز در دستور کار است.

فاضلی هریکندی گفت: حجم قابل توجهی از پرونده های ورودی به دادگستری البرز در حوزه اقتصادی قرار دارد اگر احتیاج به شعب بیشتری باشد این کار توسط دادگستری استان البرز انجام خواهد شد.

رییس کل دادگستری البرز گفت: مسئله مهم دیگر عدم توقیف وسایل و ابزار کار واحد های تولیدی است، وسایل و ماشین آلات هیچ واحد تولیدی نباید بر اساس دستورات قضایی توقیف شود و راهکار دیگری را باید انجام داد.

راه اندازی شوراهای حل اختلاف ویژه امور اقتصادی و بازرگانی درالبرز موضوعی بود که هفته گذشته در سفر حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه به استان بر آن تاکید کرده بود و حالا با همت اتاق بازرگانی و دادگستری اجرایی شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
چرا برای فروشگاههایی که مردم را فریب می دهند کاری نمی کنید. بارها از هایپرمی آزادگان خرید کردم و مشاهده کردم قیمت کالا در فاکتور بیشتر از قیمت کالا در قفسه مربوطه بود. حتی چند بار اعتراض کردم به من اعلام کردند که در اوایل هر ماه تخفیفات حذف می شود و توصیه نمودند در چند روز ابتدایی هر ماه خرید نکنم. ولی این نکته را مردم نمی دانند و بدین شکل مردم را فریب می دهند. البته تجربه مشابه همین را هم در فروشگاه هایپراستار مشکین دشت هم داشته ام. لطفا رسیدگی نمایید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار