مراسم عزاداری شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، سلیمان رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، سرهنگ خان بابایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج ادارات استان، مسئولین استانی و کارکنان بنیاد در نمازخانه بنیاد برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ 05 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ سلیمان رستمیان در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران علی‌الخصوص سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار سلیمانی ضایعه‌ای سنگین و سخت برای تمام ملت ایران است که به دست آمریکایی‌ها یعنی خبیث‌ترین تفکر و اندیشه‌ای که امروز به دنبال زوال ثروت، فرهنگ و اعتقادات مردم دنیا هستند حاصل شد.
وی افزود: مطمئناً این حادثه برای آمریکایی‌ها نتیجه‌ای را که به دنبالش بودند نخواهد نداشت، تمام سازمان‌هایی که مخالف جریان انقلاب هستند به دنبال ترور سردار سلیمانی بودند و می‌خواستند جریان مقاومت را از کار بیاندازند، شهادت سردار سلیمانی تنها خواست خدا بود و به حمدالله در مسیری که در آن مجاهدت می‌کرد به آرزویش رسید.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی روح جدیدی در رگ‌های جریان مقاومت دمید تصریح کرد: خون سردار سلیمانی جریانی را به حرکت درخواهد آورد و سبب ایجاد انگیزه در جوانان خواهد که این نشان از اخلاص و نیت پاک سردار سلیمانی دارد.
رستمیان گفت: ما در طول تاریخ از رحلت پیامبر تا به امروز بزرگانی را برای احیای ارزش‌های اسلامی تقدیم کرده‌ایم، ما امروز داعیه‌دار جریان فرهنگ اسلام و عاشورا بوده و برای تحقق آن بزرگانی همچون سردار سلیمانی‌ها را هدیه داده‌ایم تا این جریان باقی بماند، حرکت در مسیر ارزش‌های نظام اسلامی هزینه دارد و ما باید بتوانیم مسیر شهدا را ادامه دهیم.
وی در پایان به ولایت مداری ملت ایران به‌عنوان یک تکلیف اشاره کرد و تأکید کرد: ما در مملکت رهبری فرزانه و باتدبیر داریم که فراتر از نگاه ما نگاه کرده و تصمیم می‌گیرد، همه مردم ایران باید تدبیر رهبر انقلاب را سرلوح قرار داده و گوش‌به‌فرمان این عزیز در مسیر شهدا قدم بردارند، امیدواریم به برکت خون سردار سلیمانی تمام ملت‌های مظلوم جهان از زیر ظلم و ستم استبداد ظالمین نجات پیدا کنند.
شایان‌ذکر است مداحی حاج محمد عطا الهی، خاطره گویی هم‌رزم حاج قاسم سلیمانی از برنامه‌های این عزاداری بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار