استاندار خوزستان خبر داد
شریعتی با اشاره به اینکه این کار ارزنده با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، صندوق توسعه ملی، استانداری خوزستان و عنایت مقام ‌معظم رهبری رقم می خورد افزود: برای این پروژه ۴۸۰‌ میلیون یورو و هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزی و ریالی در نظر گرفته  شده که صندوق توسعه ملی آن را تقبل کرده است.
کد خبر: ۸۱۰۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 31 December 2019

 «غلامرضا شریعتی» ظهر امروز (سه شنبه ۱۰ دی) در حاشیه آیین کلنگ زنی عملیات اجرایی کارخانه کاغذ در نیشکر سلمان فارسی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از آرزوهای ما ساخت کارخانه کاغذ سازی از باگاس نیشکر بود که این موضوع امروزتحقق یافت و این امر موجب حمایت صنعت نشر و استقلال کشور در این‌ زمینه می شود.

 استاندار خوزستان با بیان اینکه باگاس نیشکر محصولی است که قیمت چندانی ندارد و مشکلات زیست محیطی به وجود می آورد تصریح کرد: ما در نظر داریم این تفاله را به کاغذ که محصولی مورد نیاز است، تبدیل کنیم.

 وی با اشاره به اینکه این کار ارزنده با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، صندوق توسعه ملی، استانداری خوزستان و عنایت مقام ‌معظم رهبری رقم می خورد افزود: برای این پروژه ۴۸۰‌ میلیون یورو و هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ارزی و ریالی در نظر گرفته  شده که صندوق توسعه ملی آن را تقبل کرده است.

شریعتی با بیان اینکه ۱۴ میلیون یورو نیز از طریق سرمایه گذار و بانک های عامل تامین می شود اضافه کرد: در این کار بسیار بزرگ از قطع ۶ میلیون اصله درخت جلوگیری خواهد شد.

وی همچنین از بهره برداری از سه هزار و ۱۰۰  پروژه سرمایه گذاری و اشتغالزایی در استان خبر داد و اضافه کرد: این پروژه ها ۱۱ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و ۱۱ هزار شغل نیز ایجاد خواهد کرد که تعداد زیادی از آنها مورد بهره برداری قرار گرفته است.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه در زمان سیل ۱۰ هزار پکیج لوازم خانگی توسط ستاد اجرای فرمان امام (ره) برای خوزستان تهیه شد ابراز کرد: این ستاد در زلزله مسجدسلیمان ۲ هزار پکیج و در آبگرفتگی اخیر حدود ۲ هزار و ۵۰۰ پکیج لوازم خانگی را تقبل کرده است.

وی در پایان یاد آور شد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در زمینه های مختلف در کنار ما بوده و در سال ۹۵ تفاهم نامه ای بین ما منعقد شد که بر اساس آن، ۲۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری در زیرساخت ها و حوزه های نفت و فولاد و ... به استان اختصاص پیدا می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار