فرمانده انتظامی مهران؛
فرمانده انتظامی مهران از کشف ۱۵ محموله کالای قاچاق به ارزش ۱۷میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال در ۹ ماه نخست سال ۹۸ در شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 31 December 2019

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی اظهار داشت: مأموران انتظامی ایست و بازرسی جندالله و پلیس‌های تخصصی موفق شدند در راستای مبارزه با قاچاق کالا در نه ماهه اول سال ۹۸ تعداد ۱۵ محموله قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: ماموران انتظامی در طول این مدت و در چند عملیات موفق و کنترل محورهای مواصلاتی توانستند ۳۰۰ راس گوسفند زنده ،۳۳۰ دستگاه آبگرم کن، هزار و۲۵۰ ثوب لباس خارجی مردانه ،۲۲ هزار و۴۰۰ نخ سیگار خارجی ،۴ هزار و۵۰۰ عدد رانی خارجی، ۱۷۰ هزار متر لوله آبیاری، ۴ کارتن لوازم آرایشی بهداشتی، ۲ هزار قلم دارو خارجی، تعداد ۵ هزار ۸۶۸ قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز را از سودجویان کشف کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این راستا ۲۴ نفر دستگیر شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی این کالاها توسط کارشناسان ۱۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خاطرنشان کرد: در این زمینه ۷ کامیون و ۶ دستگاه سواری متعلق به متهمان به پارکینگ انتقال و تعداد ۳ باب مغازه نیز پلمب و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ شهبازبیگی خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با قاچاقچیان، به طور ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود علاوه بر نخریدن کالاهای قاچاق، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار