رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز از اجرای محدودیت ترافیکی به مناسبت برگزاری مراسم ۹ دی ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۹ 29 December 2019

سرهنگ علی پیریایی با اشاره به برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم ۹ دی‌ماه ظهار کرد: برای برگزاری این مراسم فردا محدودیت ترافیکی در برخی نقاط اهواز اعنال خواهد شد.

وی افزود: از تقاطع کیکاووس بلوار آیت‌الله بهبهانی به سمت سه‌راهی سلمان (مسیر شمال به جنوب) محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و خیابان کمپانی مسیر شمال به جنوب و بلعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

پیریایی ادامه داد: همچنین از سه راهی سلمان تا تقاطع کیکاووس مسیر جنوب به شمال محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود که خیابان شریعتی مسیر شمال به جنوب و بلعکس مسیر جایگزین انتخاب شده است. در فرعی‌های خیابان کمپانی (پیروزی) به سمت بلوار آیت‌الله بهبهانی از تقاطع کیکاووس تا سه‌راهی سلمان نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود و مسیر جایگزین نیز خیابان کمپانی و خیابان امام شرقی به سمت پاداد مشخص شده است.

رئیس پلیس راهور اهواز عنوان کرد: همچنین فرعی‌های خیابان حق‌بین به سمت بلوارآیت‌الله بهبهانی از تقاطع چهارراه آبادان تا سه‌راهی سلمان نیز مسدود و خیابان سلمان فارسی و خیابان ادهم به سمت پاداد مسیر جایگزین خواهد بود. در خیابان سلمان فارسی شرقی به سمت مصلی نیز محدوریت ترافیکی اعمال خواهد شد و مسیر جایگزین، خیابان حق‌بین مسیر شمال به جنوب و بلعکس تعیین شده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: ترافیک ، پلیس راهور ، 9 دی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار