رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز اعلام کرد که همزمان با برگزاری راهپیمایی یوم الله ۹ دی تمهیدات ترافیکی در مناطق مختلف این استان اعمال می شود.
کد خبر: ۸۰۹۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 29 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ غلامعلی شرق اظهار داشت: طبق برنامه ریزی در محدوده های راهپیمایی در کرج از ساعت ۱۳  روز دوشنبه ۹ دی برنامه ممنوعیت ترافیکی پیش بینی شده است.
وی اضافه کرد: براین اساس تردد خودروها در محدوده میدان توحید، مصباح تا مصلی امام خمینی (ره)  کرج  در زمان برگزاری راهپیمایی ممنوع است.

شرق  ادامه داد: در سایر شهرستان های استان البرز از جمله ساوجبلاغ، فردیس، اشتهارد، نظرآباد و طالقان نیز مسیرهای راهپیمایی برای این حرکت مهم و تاریخی پیش بینی شده است.
رییس  پلیس راهور البرز خاطرنشان کرد: در این مدت نیز تمام خیابان های فرعی منتهی به مسیر های اصلی راهپیمایی نیز محدودیت ترافیکی اعمال می شود.
وی از رانندگان خواست تاقبل از شروع محدودیت ترافیکی خودروهای خود را ازمسیر های تعیین شده خارج کنند.
رییس  پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: راهپیمایان یوم الله ۹ دی  به علت محدودیت پارکینگ از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند.
وی یادآورشد: برای اینکه حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان البرز به ویژه اتوبوسرانی کرج اقدام به جابه جایی مردم از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار