معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: آب شرب بخش مرزی سومار با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار با حفر یک حلقه چاه تامین می‌شود.
کد خبر: ۸۰۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 28 December 2019
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حشمت الله رضایی در حاشیه تودیع و معارفه رییس آب و فاضلاب شهری قصرشیرین گفت: شرایط جغرافیایی شهرستان به گونه ای است که نیروهای نظامی مستقر در منطقه همانند دیگر مشترکان آبفا نیازمند خدمت رسانی لازم و ویژه هستند زیرا نیروهای مسلح رسالت خطیر تامین امنیت منطقه را بر عهده دارند.

وی اظهار داشت: هم اکنون در قصرشیرین ۶ هزار و ۴۴۷ مشترک در شهرهای قصرشیرین، خسروی، نفت شهر و سومار زیرپوشش خدمات آب و فاضلاب شهری قرار دارند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت: مرز رسمی پرویزخان و مجتمع شهدای شیلات هم شرایط خاصی در شهرستان برای تامین آب دارند و نیازمند خدمات آبفا هستند.


رضایی، در ادامه از خدمات آبفای استان کرمانشاه و شهرستان قصرشیرین در خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی قدردانی کرد.

در پایان از خدمات علی محمد آزادی رییس سابق آب و فاضلاب شهری قصرشیرین تجلیل و بهزاد مبارکی به عنوان رییس جدید آبفای این شهرستان منصوب شد.

بخش سومار در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر قصرشیرین واقع شده است و با عراق ۸۶ کیلومتر مرز مشترک دارد.
این بخش دارای ۲ شهر سومار و نفت شهر و ۱۳ روستا است.


در آن سوی مرز و در عراق، نزدیک ترین شهر به سومار، شهر مندلی از توابع فرمانداری بلدروز است.


بازارچه مرزی سومار فاصله حمل کالا را به بغداد کوتاه‌تر کرده است و اکنون عمده کالا از این معبر به استان‌های شرقی عراق صادر می‌شود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار