سردار مولایی گفت: دشمن در جایگاه ضعف و زبونی است و به همین دلیل خود را به آب و آتش می زند بعنوان نمونه وزیرامور خارجه امریکا خود را در حد درخواست ارسال عکس از فعالیت های محدود مخالفان جمهوری اسلامی خوار و خفیف می کند.
کد خبر: ۸۰۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 28 December 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز درجمع فرماندهان پایگاهها و گردانهای بسیج ناحیه امام حسین (ع) کرج اظهارداشت:آخرین طراحی تاکتیکی دشمن در ایجاد اغتشاشات، آغاز آن از محلات می باشد و سپس گسترش آشوب در سطح شهر است.

وی گفت: پایگاههای بسیج  بایستی کار خود را از محلات آغاز کنند و امنیت محلات را در دستور کار خود داشته باشند و با استفاده از ظرفیتهای محلی وسرزمینی خود و مشورت گرفتن از پیشکسوتان وامنای محلی امینت محلات را بر محور اساسی پایگاه ومسجد ارتقاء بدهند.

سردار مولایی با یادآوری هزینه 7 تریلیون دلاری دولت استکباری امریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی  افزودند:دشمن در جایگاه ضعف و زبونی  است و به همین دلیل خود را به آب و آتش می زند بعنوان نمونه وزیرامور خارجه امریکا خودرا در حد درخواست ارسال عکس از فعالیت های محدودمخالفان جمهوری اسلامی خوار و خفیف می کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به حوادث اخیر گفت: این اتفاقات حادثه بسیار تلخی بود که برای نظام اسلامی توسط دشمنان رقم خورد و اگر حضور هوشمندانه رهبری ، بسیج و مردم بصیر در صحنه وجود نداشت دامنه این تلخی ها بطور حتم گسترش پیدا می کرد.

دکتر مولایی با اشاره به هجمه های سنگین و کینه توزانه دشمنان نسبت به سپاه و بسیج گفت: دلیل این رفتارهای کینه توزانه نسبت به بسیج  این است که  بسیج  آنها را مستاصل کرده و با قدرت در برابر آنان ایستاده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بسیج از کیان نظام مردمی جمهوری اسلامی دفاع جانانه می کند و دشمن شاهد حضور فعال بسیج در جبهه مقاومت  است  و مایوسانه مشاهده می کند که در دفاع از ولایت و کشور حضور مقتدرانه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار