اتحادیه جهانی کشتی تاریخ‌سازان این رشته را در سال 2019 معرفی کرد.
کد خبر: ۸۰۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 25 December 2019

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال 2019 میلادی، اتحادیه جهانی کشتی نسبت به معرفی کشتی‌گیران برتر سال در رده‌های سنتی مختلف رشته‌های مختلف اقدام کرده که در جدیدترین موضوع تاریخ سازان این رشته در سال 2019 معرفی شدند.

اتحادیه جهانی کشتی با انتشار کلیپی از مسابقات این کشتی‌گیران در صفحه رسمی خود به عملکرد مثبت آنها و دلیل انتخاب شدنشان اشاره کرده است.

1- پس از آنکه آیسولو تینیبیکوف اولین عنوان قهرمانی قرقیزستان در مسابقات جهانی کشتی زنان را بدست آورد، به عنوان یکی از تاریخ سازان سال 2019 معرفی شد. این کشتی‌گیر به اتحادیه جهانی گفت: قهرمان شدن در جهان یک رویا است؛ اکنون رویای من به حقیقت پیوسته است.

2- دومین سازنده تاریخ کشتی جهان در سال 2019 استفان میچیچ از صربستان است؛ میچیچ نخستین المپیکی کشتی آزاد صربستان لقب گرفت. وی گفت: کسب سهمیه حضور در المپیک برای صربستان در کشتی آزاد برای کشورم بسیار مهم است. من به میراث خودم افتخار می‌کنم؛ نمایندگی صربستان برای من همه چیز است.

3- می پاک، اولین قهرمان جهان در رشته کشتی بانوان از کره‌شمالی به عنوان دیگر تاریخ‌ساز این رشته در سال 2019 از سوی اتحادیه جهانی معرفی شده است. پاک، پس از کسب طلا در وزن 53 کیلوگرم کشتی زنان، گفت: من به خودم، قدرتم، استقامت، چابکی و همه چیز اعتماد دارم.

 

4- پس از اینکه میلس ناظم امینه، اولین کشتی‌گیر اهل سن مارینو لقب گرفت که مجوز حضور در بازی‌های المپیک را کسب کرده است، اتحادیه جهانی کشتی نیز او را را به عنوان یکی دیگر از تاریخ سازان سال 2019 معرفی کرد. این کشتی‌گیر که با حضور در فینال وزن 86 کیلوگرم مسابقات جهانی قزاقستان، شگفتی‌ساز شده بود، با شکست در فینال مقابل حسن یزدانی از کشورمان موفق به کسب مدال نقره و سهمیه المپیک 2020 توکیو شد.

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار