رضا داودی در گفتگو با تابناک:
معاون بهره برداری آبفای استان کرمانشاه گفت: خط انتقال آب مخزن خیابان ظفر شهرستان کرمانشاه مجددا وارد مدار شد.
کد خبر: ۸۰۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 19 December 2019

 

رضا داودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: همزمان با اجرای ساماندهی رودخانه فصلی میدان ظفر شهر کرمانشاه توسط شهرداري اين شهر و عبور خط آب بر مخزن ظفر از عرض این رودخانه، امور آب و فاضلاب منطقه 3 شهر کرمانشاه اقدام به جابجايي خط مزبور از مسيراين پروژه نمود.
 
وی خاطر نشان کرد:با توجه به اينكه  حین انجام عمليات ساماندهی رودخانه فصلی ظفر، خط انتقال آب مخزن ظفر به دلیل پایین بودن سطح لوله مانعی برای عملیات اجرایی ساماندهی رودخانه محسوب می شد، امور آب و فاضلاب منطقه 3 شهر کرمانشاه ملزم به جابجايي خط انتقال مورد نظر شد.


معاون بهره برداری آبفای استان کرمانشاه افزود: به همين منظور اين امور اقدام به جابه جایی 20 متر خط انتقال آب مخزن ظفر به قطر 250 ميليمتراز جنس لوله هاي فولادی نمود كه اجراي آن پیش از زمان مقرر به پايان رسيد.

داودی تصریح کرد: به علت اجرای عملیات جابه جایی این خط انتقال آب و خارج شدن آن از مدار بهره برداری، شهروندان ساکن در شهرک های مسکن(خیابان های گلستان ، گلسرخ  و انتهای شمالی جاده قدیم تهران) و بخش های جنوبی شهرک ظفر(شامل آپارتمان های خانه سازی و مسکن مهر) روز گذشته برای ساعاتی با مشکل افت فشار و یا قطعی آب مواجه بودند که ضمن پوزش به خاطر این اختلال در خدمات آبرسانی شبکه توزیع به آن ها، از همراهی و سعه صدر شهروندان عزیز این مناطق تشکر و قدردانی می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار