حسین فاضلی هریکندی در مراسم افتتاح طرح سراسری «هر مسجد یک حقوقدان» که در کرج و با حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: تحول در دستگاه قضایی از جمله برنامه های جدید ریاست قوه قضاییه است.
کد خبر: ۸۰۶۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ 16 December 2019

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس کل دادگستری استان البرز اضافه کرد: رهبری در دیدار با کارکنان قوه قضایی بر تحول و ارائه خدمات به مردم تاکید داشتند.

در بخش دیگری با اشاره به اهمیت رصد مشکلاتی که قوه قضاییه در استان با آن درگیر است، گفت: رسیدگی به پرونده های قضایی و دیدار با تجار، بازاریان و فعالان حوزه اقتصادی در دستور کار است.

فاضلی هریکندی با تاکید بر اینکه برنامه تحول در دادگستری استان به جد دنبال می شود، گفت: این مهم برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم انجام می شود.

وی با بیان اینکه برش استانی برنامه های کلان قوه قضاییه در استان البرز آماده شده است، گفت: از جمله این برنامه اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان است.

به گفته رئیس کل دادگستری استان البرز فاز نخست طرح هر مسجد یک حقوقدان در ۴۰ مسجد استان اجرا می شود.

فاضلی هریکندی اضافه کرد: این طرح در ۱۳ مسجد شهر کرج و دیگر شهرهای استان اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه هفته ای یک بار میز خدمت در مساجد برپا می شود، گفت: مشاوران حقوقی در مساجد استان حضور پیدا می کنند.

رئیس کل دادگستری استان البرز هدف کلی از اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان را ارتقای سطح دانش و اطلاعات حقوقی مردم دانست و گفت: امیدواریم با مشاوره های حقوقی ارائه شده شاهد کاهش گرفتاری های حقوقی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار