امید حاج محمدی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت گامی موثر در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و ارتقاء سلامت اداری است.
کد خبر: ۸۰۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 15 December 2019

امید حاج محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت گامی موثر در پیشبرد اهداف دولت الکترونیک و ارتقاء سلامت اداری است و پیگیری و اجرایی شدن این مهم در دستگاه های خدمات رسان از جمله دامپزشکی مورد تاکید قرار دارد.

وی در ادامه بیان داشت: پس از ابلاغ شاخص های سه ساله اصلاح نظام اداری و طرح موضوع واگذاری خدمات به دفتر پیشخوان دولت، در کارگروه توسعه مدیریت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه موضوع واگذاری صدور پروانه بهداشتی و کد رهگیری خودروهای حمل دام، فراورده های خام دامی و نهاد های دامی به دفاتر پیشخوان دولت در دستور کار قرار گرفت و مراحل اجرای آن به تصویب رسید.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با اشاره به همکاری دیگر ادارات در اجرای این طرح ابراز داشت: اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه این طرح را با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان صنعت و معدن استان و دفاتر پیشخوان اجرا خواهد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار