کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به پایداری جو و سکون هوا تا دو روز آینده، گفت: از ظهر امروز شرایط برای انباشت آلاینده های جوی و آلودگی هوا فراهم است و این وضعیت تا پایان روز دوشنبه ادامه دارد.
کد خبر: ۸۰۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 14 December 2019

ویکتوریا عزتیان با اشاره به پایداری جو در دو روز آینده، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق به صورت ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد و در مناطق مرکزی غبار محلی پیش بینی می شود.

وی افزود: از ظهر امروز با توجه به سکون هوا شرایط برای انباشت آلاینده های جوی و آلودگی هوا در کلانشهر اصفهان، مناطق صنعتی و پرجمعیت فراهم است؛ آلودگی هوا تا پایان روز دوشنبه ادامه دارد و در شرایط ناسالم برای گروههای حساس خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه از بعد از ظهر روز دوشنبه با ورود سامانه ناپایدار بارشی به استان شرایط کیفی هوا بهبود می‌یابد، ادامه داد: بارش های مطلوبی را تا صبح روز سه شنبه در استان اصفهان شاهد خواهیم بود و این بارندگی ها تا پایان هفته به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت.

عزتیان با اشاره به افزایش دو تا سه درجه ای بیشینه دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و میمه و بویین میاندشت با دمای هفت درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد. 

عزتیان با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، بیان کرد: بیشترین بارش ها به ترتیب از برزوک با میانگین ۹ میلی متر، میمه با میانگین ۴.۶ میلی متر، کاشان با میانگین  ۳.۸ میلی متر، نطنز با میانگین ۳.۶ میلی متر،  آران و بیدگل با میانگین ۳.۵ میلی متر، بادرود با میانگین سه میلی متر، فریدونشهر با میانگین ۲.۱ میلی متر ( سه سانتی متر ارتفاع برف) خوانسار ۱.۷ میلی متر و اردستان و ورزنه با میانگین ۱.۴ میلی متر گزارش شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار