حسن میقانی:
به گزارش تابناک سمنان: حسن میقانی فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه کمبود زمین یکی از بزرگ‌ترین مشکلات این شهر است، گفت: انتظار می‌رود برای احداث مجتمع‌های مسکونی همکاری‌های لازم از سوی مدیران استان صورت گیرد.
کد خبر: ۸۰۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 12 December 2019

نتیجه تصویری برای میقانی فرماندار مهدیشهر

حسن میقانی صبح پنج‌شنبه در جلسه پیگیری مصوبات توسعه مهدی‌شهر به میزبانی سالن غدیر استانداری سمنان بابیان اینکه به دلیل توپوگرافی ۹۰ درصد شهرستان را کوهستان تشکیل می‌دهد، ابراز داشت: به لحاظ همین شرایط کمبود زمین، یکی از بزرگ‌ترین مشکلات مهدی‌شهر است‌ که انتظار می‌رود موارد و مباحث پیرامون احداث مجتمع‌های مسکونی پیگیری و همکاری‌های لازم در استان صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه با قول مساعد انجمن توسعه شهرستان ۳۰ درصد از اعتبارات موردنیاز ساخت مرکز آموزشی راه زینب مهدی‌شهر پرداخت خواهد شد، ابراز داشت: انتظار می‌رود اعتبارات موردنیاز مرکز آموزشی خیر ساز آذر کیانی در شهمیرزاد طی بودجه سال آینده پیش‌بینی شود.

حسن میقانی بابیان اینکه برای تعریض خیابان امام (ره)، می‌توان از اعتبارات بازآفرینی شهری سال آینده اعتبارات مطلوبی را در نظر گرفت، افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان برای تعریض خیابان امام‌ مهدی‌شهر و تبدیل این خیابان به یک طرح گردشگری بی نظیر برای این ‌شهر، برآورد و پیش‌بینی می‌شود.

میقانی در ادامه تصریح کرد: برای تغییر بافت شهری و توسعه بصری و فیزیکی در شهر، مجتمع‌های مسکونی و شهرک‌های ویلایی نوین ساز با حضور سرمایه‌گذاران در صورت واگذاری زمین، می‌تواند موثر باشد.

وی بابیان اینکه بیمارستان مهدی‌شهر از مهم‌ترین مطالبات مردم این شهرستان است، افزود: می‌بایست اقدامات مرتبط با تکمیل و تجهیز این مرکز درمانی با سرعت به انجام رسد که این مهم عزم جدی مسئولان استانی و شهرستانی را می‌طلبد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار