سرهنگ عبدالله حسنی:
به گزارش تابناک سمنان:  عبدالله حسنی فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: طرح نظارت بر ترافیک زمستانی با اولویت چهار محور حادثه‌خیز استان کار خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۰۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴ 11 December 2019

طرح ترافیک زمستانی در ۴ محور استان سمنان آغاز شد

فرمانده انتظامی استان سمنان صبح چهارشنبه در مراسم آغاز طرح زمستانی ناجا برای مقابله با حوادث جاده‌ای، به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، با اشاره به اجرای این طرح با اولویت چهار محور کوهستانی استان، بیان کرد: این طرح از امروز با تحت پوشش قرار دادن محورهای شاهرود- آزادشهر، سمنان – دامغان، مهدی‌شهر به گونه و سمنان- فیروزکوه آغاز می‌شود.

وی با اشاره حضور دستگاه‌های ذی‌ربط چون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس‌راه، نیروهای امدادی هلال‌احمر و اورژانس و ... در این طرح، تأکید کرد: حضور این نیروها در کاهش تلفات و همچنین خسارات جاده‌ای نقشی بسزا دارد.

سرهنگ عبدالله حسنی بابیان اینکه در رزمایش زمستانی پلیس‌راه و دستگاه‌های امدادی استان سمنان حضور دارند، افزود: در شرایط عادی ۴۰ تیم در جاده‌ها حضورداشته که از امروز ۵۲ تیم به آن اضافه می‌شود تا بتوانیم خدمات بهتری را به مسافران و رانندگان ارائه کنیم.

حسنی ضمن بیان اینکه طرح ترافیکی زمستانی پس از طرح پیک تردد سفرهای تابستانی برای دومین بار در سال جاری در استان اجرا می‌شود، ابراز کرد: با اجرای طرح‌های ترافیکی با کاهش چشمگیر حوادث جاده‌ای روبرو بودیم و این امر نشان می‌دهد که حضور مؤثر نیروهای انتظامی وامدادی درراه‌ها می‌تواند سبب کاهش تصادفات جاده‌ای شود و به همین دلیل در اجرای طرح زمستانی نیز این نیروها حضور فعال دارند.

فرمانده انتظامی استان سمنان کاهش تلفات و خسارات تصادفات جاده‌ای، آرامش مردم و همچنین تسهیل دررفت و آمد و شرایط جاده‌ای را اهداف اجرای طرح دانست و تصریح کرد: امیدواریم این طرح با همراهی خوب مردم به انجام برسد چراکه شرط لازم اجرای آن همراهی مردم با طرح و عاملان آن است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار