فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ۱۰ نقطه حادثه خیز امسال در جاده‌های این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و۴۹۳ میلیون تومان ایمن‌سازی شده‌است.
کد خبر: ۸۰۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ 11 December 2019

به گزارش تابناک تهران، حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان ری اظهار داشت: این نقاط با نصب استوانه‌های ایمنی و سرعت گیر برای جلوگیری از بروز حوادث رانندگی آشکارسازی و ایمن شد.
معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: عملیات خط کشی  راه های اصلی و فرعی شهرستان ری، تهیه و اجرای علایم اخطاری، انتظامی و مسیرنما در محورهای پرتردد شهرستان ری، تعمیر و نگهداری گاردریل به طول پنج کیلومتر نیز از جمله اقدامات در راستای افزایش ایمنی در جاده ها شهرستان ری انجام شده است.
توکلی بااشاره به نصب ۱۹ دستگاه چراغ چشمک زن وسامانه روشنایی دراین مدت نصب شده است بیان کرد:همچنین طی این مدت عملیات روکش آسفالت با هدف نگهداری راه ها، ابنیه های فنی و حریم راه ها توسط  شهرداری اداره راهداری وسایر دستگاه ها انجام شده است.
وی با بیان اینکه طبق اخرین بررسی ها ۱۶ نقطه حادثه خیز در حسن اباد فشافویه شناسایی شده است، گفت: یک میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز این بخش از شهرستان ری در سال  جاری  مورد نیاز است.
توکلی تصریح کرد: با همکاری اداره راه و شهرسازی، اداره راهداری  در سریع ترین زمان این طرح با حذف نقاط حادثه خیز ایمن سازی می شود.
وی در ادامه با اشاره به شناسایی نقاط حادثه خیز شهرک های صنعتی حسن اباد فشافویه گفت: نقاط حادثه خیز شهرک های صنعتی باید شناسایی و ایمن سازی شود.
جلسه شورای ترافیک شهرستان ری امروز سه شنبه با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار و جمعی از مسئولان این شهرستان  در فرمانداری برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار